Hahahaha 1-0. Dat had ik zelf nog niet gezienDe Geijsjes schreef: De grindtegels heb je er ook op kleur uitgezocht ?![]()
![]()
![]()
jagen op dieren bij barf ?
Moderator: Lizzy
-
Drijver
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: jagen op dieren bij barf ?
- spreeuwtje
- 5-sterren

kiek hier wil ook nog wel eens jagen..
maar dat mag ze niet van mij..
eendjes die op de kant zitten zijn leuk om te laten schrikken.. maar ik waarschuw haar altijd en daar reageert ze netjes op..
ik zou t niet prettig vinden als kiek achter de konijnen aanging in het bos en ik haar om die reden dus niet meer los zou kunnen laten..
bij dalmaten wandelingen waren er heel wat die ervandoor gingen achter de konijnen aan.. en ook niet meer terug te vinden waren..
toen paapie overleed en ik kiek kreeg.. was ik echt bang dat zij er zo een zou zijn.. bij haar vorige baas liep ze nooit los..
en in het begin ging ze achter de schapen aan..
maar nu is ze een stuk rustiger en luistert ze dus netjes als ik zeg dat ze de eendjes met rust moet laten..
maar dat mag ze niet van mij..
eendjes die op de kant zitten zijn leuk om te laten schrikken.. maar ik waarschuw haar altijd en daar reageert ze netjes op..
ik zou t niet prettig vinden als kiek achter de konijnen aanging in het bos en ik haar om die reden dus niet meer los zou kunnen laten..
bij dalmaten wandelingen waren er heel wat die ervandoor gingen achter de konijnen aan.. en ook niet meer terug te vinden waren..
toen paapie overleed en ik kiek kreeg.. was ik echt bang dat zij er zo een zou zijn.. bij haar vorige baas liep ze nooit los..
en in het begin ging ze achter de schapen aan..
maar nu is ze een stuk rustiger en luistert ze dus netjes als ik zeg dat ze de eendjes met rust moet laten..
- roksefloks
- 4-sterren

Judy heeft vandaag een mol gevangen.
Maar toen ie dood was wassie niet interessant meer.
Maar toen ie dood was wassie niet interessant meer.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Nee, mollen en spitsmuizen zijn VIES! Dat heb ik niet uit eigen ervaring, dat zeggen de honden en kattenroksefloks schreef: Judy heeft vandaag een mol gevangen.
Maar toen ie dood was wassie niet interessant meer.![]()
Hier hoor ik andere verhalen ???Kruimel schreef: Nee, mollen en spitsmuizen zijn VIES! Dat heb ik niet uit eigen ervaring, dat zeggen de honden en kattenze vangen ze wel maar opeten is er niet bij.
Mollen weet ik niet zo maar muizen mmmmmmmmm zo hap krak weg. Daar graven ze zich eerst te barsten voor
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ja, veldmuizen en bosmuizen zijn elkker, maar spitsmuizen niet, die smaken duidelijk heel anders.
Aha, zal eens navragen....Kruimel schreef: Ja, veldmuizen en bosmuizen zijn elkker, maar spitsmuizen niet, die smaken duidelijk heel anders.
huismuizen (musmusculus) zijn ook lekkur...
spitsmuis (soricidae) Yuk...bwèk
...volgens onze snorren...
spitsmuis (soricidae) Yuk...bwèk
...volgens onze snorren...