Hitam schreef: Speklappen en kroketten??!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sluit me volledig bij Tannetje aan. En ik ging stande pede een andere da zoeken.
Hoe is het toch mogelijk
Moderator: Lizzy

Hitam schreef: Speklappen en kroketten??!!![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker zijn diploma bij een pakkie varkensworst gekregenHitam schreef: Speklappen en kroketten??!!![]()
![]()
![]()
![]()

Ja, echt een debiel advies. Met de pot mee eten ala (ik vind het niks) maar dan wel gezonde pot. Dit is slecht voor mens en dier en deze knakkert mag zijn schoolgeld terug gaan halenHarmpje schreef: het was niet onze vaste DA maar een andere die daar ook werkt, een echt veearts. Hij zei dat de honden vroeger ook met de pot meeaten. En dat je hem gewoon van alles moet voorschotelen en vooral vette dingen kroketten, speklappen, slavinken, knakworsten aardappels met jus etc. Over dat varkensvlees zei hij dat dat zeldzaam voorkomt.
Ik ben erg benieuwd of hij morgen wil eten!!
Ik heb nog nooit zo'n idiote opmerking uit een da zijn mond horen komen, die heeft ze echt niet allemaal op een rijtjeHarmpje schreef: het was niet onze vaste DA maar een andere die daar ook werkt, een echt veearts. Hij zei dat de honden vroeger ook met de pot meeaten. En dat je hem gewoon van alles moet voorschotelen en vooral vette dingen kroketten, speklappen, slavinken, knakworsten aardappels met jus etc. Over dat varkensvlees zei hij dat dat zeldzaam voorkomt.
Ik ben erg benieuwd of hij morgen wil eten!!

Inderdaad, dwergschnauzers staan er om bekend dat het lastige eters zijn, ik ken er ook een paar.Hitam schreef: Ik ken meer dwergschnauzers die dat doen. gewoon negeren. En dik krijg je ze toch niet, dus dat moet je ook niet willen. Hij kan ook beter mager zijn dan dik, dt is veel gezonder.
Ik zou ook Lizzy´s tips opvolgen.

Zeker een reu?Mans schreef: aah gelukkig zijn er nog meer mensen met zo'n zeik hond!
Hier heb ik een Ridgeback zitten... ja staan bekend dat ze veel lusten...
nou deze vind alles 1x mwaa wel om te eten , volgende dag niet meer.
Bakken weghalen heb ik geprobeerd maar kan hem niks schelen, ben gewoon bezorgt
hij is ook al aan de dunne kant, was ook al de opmerking van de keurmeester.
Zondag hebben we weer een show dus kan niet permiteren dat hij nog dunner word.
Ik weet ook bijna wel zeker dat het gewoon zeik gedrag is van hem, maarja hij eet soms
3 dagen niet! Zn carnibest was lekker en dat is nu verleden tijd...