pup met enorme groeiachterstand op kvv?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: pup met enorme groeiachterstand op kvv?

nisha
2-sterren
2-sterren

Bericht door nisha »

Bedankt, smuldier is te krijgen in c 1000, dan moet lukken om tot daar eens te geraken, kan men de andere produkten gewoon bij de drogist krijgen?

Begrijp wel dat ze cb te duur vinden, ze eet wel 800 gram per dag en voor 2 studenten is dat wel veel geld op maandbazis, eigenlijk dachten ze dat deze pup kon grootgebracht worden op een simpele brok, maar Maja verkiest iets anders
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

[quote="son"]
Bedankt, smuldier is te krijgen in c 1000, dan moet lukken om tot daar eens te geraken, kan men de andere produkten gewoon bij de drogist krijgen?

Begrijp wel dat ze cb te duur vinden, ze eet wel 800 gram per dag en voor 2 studenten is dat wel veel geld op maandbazis, eigenlijk dachten ze dat deze pup kon grootgebracht worden op een simpele brok, maar Maja verkiest iets anders
[/quote]

Ja, Tussistin tabletten kun je gewoon bij de drogist kopen.
Antonia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Antonia »

[quote="son"]
[/quote]

Maja verkiest niet iets anders, ze verdient iets anders. Ze verdient datgene wat ze nodig heeft.
Het feit dat jouw zoon en schoondochter studenten zijn en het daardoor niet zo breed hebben dat vind ik een slecht excuus. Als ze zich een beetje hadden voorbereid dan hadden ze dat van te voren kunnen inschatten.
*Nicole*
3-sterren
3-sterren

Bericht door *Nicole* »

Tja wij wisten met dibbes van te voren al een beetje word een zeikerd met vacht waarschijnlijk, komt door zijn vader en ja het was raak.
Hij heeft er soms last van maar dan heeft hij vooral granen gegeten.
Laatst lag zijn buik op sommige plekjes open en ik ging goed na wat hij gegeten had etc. maar we gingen naar het bos en hij was door berenklauw gelopen de eikel.
Maar dibbes zijn eten is ook goedkoper als Smuldier of brokken. Je kan het zelf erg duur maken. Of je nou 1 euro betaald of 1.50 voor 1 kilo rundervlees
nisha
2-sterren
2-sterren

Bericht door nisha »

Bij Duck alsook smuldier zijn er veel enkelvoudige vleesmaaltijden, is het voldoende om daar rijst en groenten bij te voegen om het compleet te maken?
Janne
2-sterren
2-sterren
Contacteer:

Bericht door Janne »

Nou ik geef na bijna een jaar Carnibest mijn honden nu een aantal maanden Kivo, die prijs ligt echt VEEEEL lager en ze doen het er net zo goed op....misschien is dat een optie?
nisha
2-sterren
2-sterren

Bericht door nisha »

probleem is dat ik in Belgie woon en er niet zoveel keuze is als in Nederland, Heb al gekeken en er zijn veel mogelijkheden, alleen niet  te krijgen hier, of ik moest een naar Breda gaan en daar op zoek gaan in dierenspeciaalzaken, woon er maar  km vanaf
crutz
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door crutz »

[quote="son"]
probleem is dat ik in Belgie woon en er niet zoveel keuze is als in Nederland, Heb al gekeken en er zijn veel mogelijkheden, alleen niet  te krijgen hier, of ik moest een naar Breda gaan en daar op zoek gaan in dierenspeciaalzaken, woon er maar  km vanaf
[/quote]

in Breda kan je heel gemakkelijk aan AHV komen....bevat veel minder granen dan iets als Duck en is heel goed betaalbaar

www.ahv-breda.nl (dacht ik)
flin
5-sterren
5-sterren

Bericht door flin »

[quote="son"]
Bij Duck alsook smuldier zijn er veel enkelvoudige vleesmaaltijden, is het voldoende om daar rijst en groenten bij te voegen om het compleet te maken?
[/quote]

neej, dat lijkt me niet voldoende; de enkelvoudige maaltijden bestaan òf alleen uit ingewanden (pens, hart) òf uit alleen vlees (rund) òf gemalen kippenvlees en karkas...dit zou denk 'k op de'n duur erg eenzijdig worden, al zou je ze allemaal afwisselen, denk dit nog steeds...rijst en groente kunnen die tekorten niet opheffen

wat je wèl zou kunnen doen is de compleet maaltijden af en toe afwisselen met een enkelvoudige,
bedenk wel dat er in de complete versie alles zit wat 'n nond nodig zou hebben,
en er dus al voldoende ingewanden inzitten, en calcium (al dan niet uit bot), en vlees natuurlijk,....
en natuurlijk kun je daarnaast nog 's wat groente geven, en 'n ei...en visch...
rijst zou 'k ook liever niet geven, veel honden en katten kunnen allergische reakties op de koolhydraten uit rijst geven
Antonia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Antonia »

[quote="son"]
[/quote]

Nee, dat is niet voldoende om het compleet te maken. Overigens zou ik die rijst zo wie zo achterwege laten. Dat is geen hondenvoer!

Plaats reactie