een beetje goor.

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: een beetje goor.

Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

linda1985 schreef: Heb inmiddels een mail gehad over de levering, maar heb het afgezegd, duf het niet meer aan. Heb via PB al te veel klachten gehoord over deze leverancier. Blijkbaar is er ook geen gekoeld vervoer, en ik woon een eind bij hem uit de buurt, dus is best weer een kans op bedorven vlees dus neem het risico gewoon niet meer...
Het is ongekoeld vervoer. Hij pakt het vlees wel in in de auto's met dekens e.d. over de dozen heen.
Dozen allemaal controleren dat is onbegonnen werk als je een grote bestelling hebt....
roefus

Bericht door roefus »

denk dat we nu wel weten om welke leverancier het gaat  ::)
Suzanne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Suzanne »

AstridStraver schreef: Het is ongekoeld vervoer. Hij pakt het vlees wel in in de auto's met dekens e.d. over de dozen heen.
Dozen allemaal controleren dat is onbegonnen werk als je een grote bestelling hebt....
Los van welke leverancier... als je werkt met (diepvries?) vlees dan MOET je gekoeld vervoeren. Doe je dat niet, heb je altijd een probleem vind ik. Als het idd ongekoeld geleverd wordt vind ik het eigenlijk van de zotte; de leverancier dient voor passend vervoer te zorgen.

Echt, ik vind het niet kunnen als het ongekoeld is. Dan hoef ik daar nooit ook maar IETS meer (en ja, ik weet welke leverancier het is en nee, ik bestel daar nooit, deed dat al niet omdat hij hier niet levert).

Suzanne
linda1985
3-sterren
3-sterren

Bericht door linda1985 »

Suzanne schreef: Los van welke leverancier... als je werkt met (diepvries?) vlees dan MOET je gekoeld vervoeren. Doe je dat niet, heb je altijd een probleem vind ik. Als het idd ongekoeld geleverd wordt vind ik het eigenlijk van de zotte; de leverancier dient voor passend vervoer te zorgen.

Echt, ik vind het niet kunnen als het ongekoeld is. Dan hoef ik daar nooit ook maar IETS meer (en ja, ik weet welke leverancier het is en nee, ik bestel daar nooit, deed dat al niet omdat hij hier niet levert).

Suzanne
Ben ik het helemaal mee eens! Vooral met warm weer, maar zoiezo vind ik dat het gewoon volledig bevroren aan moet komen, en niet half ontdooid en zelfs helemaal.
marsieyenna
4-sterren
4-sterren

Bericht door marsieyenna »

Ik bestel wel bij deze leverancier en zit geloof ik wel 3 uur va zijn beginpunt.
Het vlees wat bevroren is is bij mij echt niet ontdooit als er veel vlees tegen elkaar aan verpakt zit.
Ik krijg de tijd door dat hij levert en ben dan thuis, als ik er niet kan zijn geef ik dat door .
Hij heeft hier ook weleens gestaan met 6 dozen voor een andere klant die niet thuis was !
Als je niet thuis bent kun je ook niet contant betaln en als het niet in orde is zou ik daar ook over reclameren.
Ik ben wel tevreden met de levering en de afspraken ( als ik niets hoor bel ik hem zelf wel )
Overigens zijn er toch meer barfers die eerst het vlees ontdooien en dan in porties opnieuw invriezen.

Marijke
linda1985
3-sterren
3-sterren

Bericht door linda1985 »

Dat wel, maar dan nog als het al volledig is ontdooid  ??? En in mijn geval was alles ook echt bedorven!
marsieyenna
4-sterren
4-sterren

Bericht door marsieyenna »

linda1985 schreef: Dat wel, maar dan nog als het al volledig is ontdooid  ??? En in mijn geval was alles ook echt bedorven!
Bedorven is idd wel wat anders, maar bij mij is het zelfs nooit helemaal ontdooid.
Ook als ik zelf een kilo uitleg heeft het in de garage in een emmer zeker 10 uur nodig om helemaal te ontdooien.
dan zou het vlees bij jou niet bevroren geweest moeten zijn.

Marijke

Marijke
linda1985
3-sterren
3-sterren

Bericht door linda1985 »

Heb geen idee, ze hebben het gewoon voor de deur gezet pal in de zon  :o
~Joke~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~Joke~ »

Wat ik me dus afvraag is: het bevroren vlees wordt ongekoeld vervoerd, hoe zit dat met de aanvoer van vers vlees?
linda1985
3-sterren
3-sterren

Bericht door linda1985 »

Ja dat vraag ik me ook af, maar neem aan dat dat wel in orde is anders zouden er toch nog meer klachten moeten zijn?
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

linda1985 schreef: Ja dat vraag ik me ook af, maar neem aan dat dat wel in orde is anders zouden er toch nog meer klachten moeten zijn?
Aangezien BP niet voor iedereen de klachtencentrale is weet je dus niet of er wel/niet meer klachten zijn.
linda1985
3-sterren
3-sterren

Bericht door linda1985 »

Heb nogal wat PB gehad met meerdere klachten  :o
crutz
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door crutz »

idd, ook wle eens wat bij de bewuste leverancier besteld, t was bijna altijd volledig ontdooid bij aankomst (en dat was in de winter/vroeg voorjaar dus niet eens met idiote temperaturen...)
en altijd onduidelijkheid over wanneer t komt (3maal besteld) zelfs dat ik het pas op de ochtend zelf moest horen en dus van mijn werk af moest komen.....
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

linda1985 schreef: Heb nogal wat PB gehad met meerdere klachten  :o
Deze posting staat dan wel in schril conrast met je vorige posting ???
linda1985
3-sterren
3-sterren

Bericht door linda1985 »

???

Gesloten