Vreselijk om hem te moeten achterlaten ja, maar aan de andere kant: beter dan jij op jouw werk je zitten verbijten
Sterkte!
Moderators: koekje, pearlsofpassion

Ik heb geen idee of er iets heerstoebaya schreef: Is er niet één of ander raar virus in de lucht. Het lijkt bijna op wat mijn kat had, alleen die kotste er verschrikkelijk bij en hield niets binnen, zelfs geen water. Vrijdag dierenarts, anti-braakmiddel, iets om de maagwand te beschermen en geen eten. Zaterdag weer eten, ging goed tot 's avonds. Alles kwam er weer uit, zelfs water. Zondag de kat naar de dierenarts gebracht om te zorgen dat hij aan het infuus kon om uitdrogen te voorkomen. Gisteren de kat weer opgehaald, niets ontdekt, ook niet in het bloed en hij eet weer, houdt het binnen. Gewoon heel raar.
gr.
Nicolette

Ja, ik heb behoorlijk moeite om mijn aandacht bij mijn werk te houden, zit elke keer te staren naar de aantekeningen op de prints hier en het dringt niet door wat de mensen nu willenLo schreef: Ik duim mee.
Vreselijk om hem te moeten achterlaten ja, maar aan de andere kant: beter dan jij op jouw werk je zitten verbijtenNu wordt hij tenminste in de gaten gehouden. Maar nee, het is absoluut niet gemakkelijk
Sterkte!
Anthraciet schreef: Ja, ik heb behoorlijk moeite om mijn aandacht bij mijn werk te houden, zit elke keer te staren naar de aantekeningen op de prints hier en het dringt niet door wat de mensen nu willen
En aan de ene kant hoop ik dat ze snel bellen omdat ze gevonden hebben wat het is, en aan de andere kant ben ik er als de dood voor..... haal me van alles in mijn hoofd![]()