Hoe eten onze honden in 2008?
Moderator: Lizzy
-
Drijver
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Hoe eten onze honden in 2008?
Alle 5 volledig BARF.
- spreeuwtje
- 5-sterren

kiek en 6 katjes volledig barf.. 
Ben sinds gisteren overgeschakeld op BARF, voordien kreeg Bokes enkel Hill's, alleen ben ik zelf nog niet 100% thuis in BARF dus het is eerst een tijdje uizoeken. Heb gisteren en vanmorgen in ieder geval vastgesteld dat ze het wel GRAAG LUST ! En dat vind ik een groot pluspunt. Haar Hill's brokken en blikvoer liet ze regelmatig staan, maar nu gaat alles in sneltempo op. Hopelijk blijft dat zo.
Bij Bokes is het begin van Demodex vastgesteld, dat wijst dus op een verzwakt immuumsysteem. Ik hoop dat ze er met BARF snel bovenop zal zijn, want het is een ongelooflijke schat. De dierenarts heeft ter behandeling van de Demodex antibiotica en Advocate (om in de nek te druppelen) voorgeschreven... Ik ga er maar van uit dat de dierenarts het beter weet dan ik, want van antibiotica ben ik echt geen fan. Als iemand mij raad kan geven in deze, dan is die zeer welkom !
Alvast lieve groeten vanuit Mallorca van Bokes en mijzelf.
Marcus
Bij Bokes is het begin van Demodex vastgesteld, dat wijst dus op een verzwakt immuumsysteem. Ik hoop dat ze er met BARF snel bovenop zal zijn, want het is een ongelooflijke schat. De dierenarts heeft ter behandeling van de Demodex antibiotica en Advocate (om in de nek te druppelen) voorgeschreven... Ik ga er maar van uit dat de dierenarts het beter weet dan ik, want van antibiotica ben ik echt geen fan. Als iemand mij raad kan geven in deze, dan is die zeer welkom !
Alvast lieve groeten vanuit Mallorca van Bokes en mijzelf.
Marcus
Sinds maart volledig barf.
-
Nelleke56
- 1-ster

- Contacteer:
Volledig barf
-
Buran en Co
- 5-sterren

Heb nu nog KVV gestemd, ben pas 2 weken uberhaupt bezig met me verdiepen in ander voer dan brok...... Soms raak ik een beetje in paniek als ik al die percentages enzo zie, dan lijkt het me veel te ingewikkeld, Barfen. Maar toch trekt het wel..... De grote vriezer is er al, 100kg Carnibest besteld, laat ik die tijd maar eens gebruiken om me verder te verdiepen in Barf...... Stomme beginnersvraag
: waar (letterlijk) voeren jullie je honden Barf? Buiten of binnen? En wat moet ik me er eigenlijk bij voorstellen hoe zo'n maaltijd er normaliter uit ziet? Grote stukken vlees of snij je het kleiner? Mijn vriend zal het echt niet zien zitten als er in huis een kippenkarkas verorbert wordt...... En van de geur van pens gaat ie al zowat over zijn nek..... 
Ik heb ook nog maar even gestemd... op 'anders'
De hoofdzaak hier is KVV, af en toe wat BARF en als ik door de voorraad heen ben krijgen ze een paar dagen een geperste brok tot de leverancier weer bij de dierenwinkel is geweest...
De hoofdzaak hier is KVV, af en toe wat BARF en als ik door de voorraad heen ben krijgen ze een paar dagen een geperste brok tot de leverancier weer bij de dierenwinkel is geweest...
-
Marije
- 1-ster

- Contacteer:
Bijna helemaal Barf. Nog eventjes dan zijn de brokken op en dan geen brokken meer
-
spickenstef
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik ben nu bijna een jaar aan het barfen en mijn zak brokken die ik toen net gekocht had staat er nog dus is me 1000% mee gevallen . En nee ik verkoop de zak brokken niet ? Niet dat ik er niemand een plezier mee wil doen maar welke hond maak je blij met een zak brokken ?
Toch doe je de meeste asiels een groot plezier met een zak brokkenspickenstef schreef: Ik ben nu bijna een jaar aan het barfen en mijn zak brokken die ik toen net gekocht had staat er nog dus is me 1000% mee gevallen . En nee ik verkoop de zak brokken niet ? Niet dat ik er niemand een plezier mee wil doen maar welke hond maak je blij met een zak brokken ?
-
Huskymeisje
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja, dat heb ik ook gedaan.Laura2004 schreef: Toch doe je de meeste asiels een groot plezier met een zak brokkenDie hebben van mij toen ik overging op BARF 30 kilo brokken gekregen en ze waren dolblij.
-
spickenstef
- 4-sterren

- Contacteer:
als ik dit zo van jullie hoor zou ik ook wel wil schenken aan een asiel maar weet er geen in mijn buurt . Zou je ze bij tom&co kunnen binnen doen ?
wat is tom&co ?? ik begrijp je vraag ook niet vrees ikspickenstef schreef: . Zou je ze bij tom&co kunnen binnen doen ?
-
Huskymeisje
- 5-sterren

- Contacteer:
is volgens mij een keten dsz in BelgieNynke F schreef: wat is tom&co ?? ik begrijp je vraag ook niet vrees ik![]()
![]()
![]()
BTW, klopt mijn stem van eerder dit jaar niet meer. Onze honden staan niet meer op kvv/barf maar volledig op barf
Laatst gewijzigd door Huskymeisje op do 16 okt 2008, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Het lijkt mij stug dat je eenmaal gekochte brokken kan teruggeven aan een winkel. Tenzij de zak nog dicht is en je hebt het bonnetje nog.Huskymeisje schreef: is volgens mij een keten dsz in Belgie
BTW, klopt mijn stem van eerder dit jaar niet meer. Onze honden staan niet meer op kvv/barf maar volledig op barf![]()