vandaag de operatie * het komt goed *

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: vandaag de operatie

Wendy (boxer gek)
3-sterren
3-sterren

Bericht door Wendy (boxer gek) »

Toen onze vorrige boxer een baarmoeder ontsteking had (in combi met schijnzwanger) is ze dezelfde dag al geopereerd.
Maar ook zij heeft dagen rond gelopen als een oud omaatje :'( Was heel geheel uit d'r doen. Ze lag maar en ze lag maar.
Ik heb hierover toen ook de da gebeld, en die zei toen dat het meer voorkwam na zo'n operatie.
Maar na een paar dagen ging het langzaam aan steeds weer wat beter.

Terwijl toen ze aan d'r knie geopereerd was we haar onder invloed van medicijnen rustig hebben moeten houden omdat ze alweer als een stuiterbal stond te springen. Terwijl ze eigenlijk de heledag in de bench moest en er alleen uit mog als ze nodig moest plassen en dan weer terug.......En dat 2wk lang.
claudiaB
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door claudiaB »

sterkte en beterschap! geef haar maar een lekkere kroel van ons.
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

ben weer thuis. Nog geen woef woef woef. Maar ze kwam wel naar mij toegelopen. En heeft een slok water gedronken. Ze beweegt wat meer, dus het lijkt beter te gaan. Toen de bel net kwam ging ze zitten. Ze liep nog niet mee. Ze heeft nog niets gegeten vandaag. Wellicht dat ze vanmiddag wat wil hebben rond het gebruikelijke tijdstip. Ze ligt nu aan mijn voeten te slapen. Rust is goed, zeg ik al tegen haar.
dinnee
3-sterren
3-sterren

Bericht door dinnee »

Wat vervelend allemaal... Maar gelukkig is ze op de goede weg! Ik hoop dat het allemaal snel weer over is. :)
Greece
5-sterren
5-sterren

Bericht door Greece »

Klinkt gelukkig al wat beter.  :bigarmhug: voor de patient.
roefus

Bericht door roefus »

Lees dit nu allemaal pas.
Het klinkt (wat mij betreft) niet verkeerd...ze gaat langzaam vooruit.
succes met je lieve hondenmeid, hoop dat ze morgen ook wat gaat eten  :-*
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Theemuts knapt op. We beginnen hier nu te denken dat ze misschien last heeft van haar keel door de tube die ze gehad heeft. Ze heeft sinds ze thuis is nog geen woef of blaf gezegd en normaal gebruikt ze haar stembanden zeer regelmatig. Zelfs het zien van zolderkat gebeurde zonder gepiep en geblaf (ze wil zolderkat graag om zeep helpen en heeft nog steeds niet door dat haar geluid ervoor zorgt dat zolderkat steeds veilig op zolder zit als ze binnenkomt). Ze heeft vanmiddag wat lamsvlees gegeten, kip liet ze voor het eerst van haar leven staan. Hoop toch niet dat ze haar blaf voorgoed kwijt is, nu ze het niet doet weet ik pas hoe ik het klaarblijkelijk toch waardeer.
Frummel
3-sterren
3-sterren

Bericht door Frummel »

Fijn dat Theemuts zich al weer wat beter voelt  :)
Kan heel goed dat ze door de tube een gevoelige keel heeft en dat babbelen wat pijnlijk is.
Hopelijk krijgt ze gauw dr stem weer terug!
Hitam
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Hitam »

Dat komt wel goed. Dat is maar tijdelijk. Ik ben blij dat ze opknapt. Het gaat de goede kant op!
Kuszco
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kuszco »

Sterkte met theemuts. Het heeft toch even tijd nodig.
Knuffel!! Groetjes Liliane
coby.p
5-sterren
5-sterren

Bericht door coby.p »

hoe is het nu met akira? alias theemuts :)

coby
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Theemutsie knapt langzaam op. Ze zei vanochtend woef woef. Nog geen heel concert, maar wel een begin. Ze heeft een mega paarse bloeduitstorting. Eet wel weer (niet alles maar vooruit, dat hoeft ook niet). Ze is nog wel kalmer, maar het gaat volgens mij wel de goede kant op. Haar oor staat ook weer normaal, denk dat de zalf aanslaat. Ze staat wel wat knullig op haar poten, als een kind met een poepbroek zeg maar. Volgens mij is het nu ook minder pijnlijk, tenminste we kunnen haar rug nu weer aanraken zonder dat ze heel gespannen gaat zitten. We houden haar nog wel helemaal rustig, dus niet mee wandelen enz. Stond niet in de brief, maar vind haar nog niet zo top dat ik denk die nemen we weer even mee naar het bos. Ze rent ook nog niet door de tuin heen en ze ontloopt de drukte. Wel verdedigde ze gisteren haar troetelkind Aaf even toen bruine beer die wat opvoedend benaderde (helaas, zo leert pup nooit dat niet heel de wereld van haar is).
Kuszco
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kuszco »

Oh de goeierd,pakt het altijd voor de deugniet op. Echt zo'n bemiddelingshond.
Lief he. Echt een theemuts toch. Gelukkig dat het gestaag beter gaat.
Ze zijn dan ook behoorlijk ziek van zo'n baarmoederontsteking,hebben natuurlijk even tijd nodig om er weer bovenop te komen en dat gebuttel in je buik,is ook niet  om over naar huis te schrijven.
Maar het ergste heeft ze nu gelukkig achter de rug.
Dikke knuffel voor haar.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Wat fijn dat Akira weer langzaam de goed kant op gaat.
Hou haar inderdaad nog maar even goed rustig tot ze weer de oude is.
Een dikke knuffel voor de theemuts. :-*
roefus

Bericht door roefus »

kira schreef: Theemutsie knapt langzaam op. Ze zei vanochtend woef woef. Nog geen heel concert, maar wel een begin. Ze heeft een mega paarse bloeduitstorting. Eet wel weer (niet alles maar vooruit, dat hoeft ook niet). Ze is nog wel kalmer, maar het gaat volgens mij wel de goede kant op. Haar oor staat ook weer normaal, denk dat de zalf aanslaat. Ze staat wel wat knullig op haar poten, als een kind met een poepbroek zeg maar. Volgens mij is het nu ook minder pijnlijk, tenminste we kunnen haar rug nu weer aanraken zonder dat ze heel gespannen gaat zitten. We houden haar nog wel helemaal rustig, dus niet mee wandelen enz. Stond niet in de brief, maar vind haar nog niet zo top dat ik denk die nemen we weer even mee naar het bos. Ze rent ook nog niet door de tuin heen en ze ontloopt de drukte. Wel verdedigde ze gisteren haar troetelkind Aaf even toen bruine beer die wat opvoedend benaderde (helaas, zo leert pup nooit dat niet heel de wereld van haar is).
Heerlijk, dat ze weer 'woef woef' zei  :D :D :D

Plaats reactie