Skodde is ziek :(
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: Skodde is ziek :(
wat fijn!
pfjieuw, jouw stress is gedaald!!
Skodde z'n stress ook al wat?
Super!
dat is iig weer een zorg minder.
fijn dat ie het weer goed doet.
dat is iig weer een zorg minder.
fijn dat ie het weer goed doet.
-
Anthraciet
- 5-sterren

Behalve dat hij nog vrij mager is, merk je de hele tijd al niks meer aan Skoddeflin schreef: pfjieuw, jouw stress is gedaald!!
Hij eet goed, is wakker, is knuffelig...
Het enige wat wel wat anders is, is dat hij minder macho is en de 2 andere boskatten meer met rust laat.
Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat hij gewoon 3 dagen uit het roedel geweest is en de verhoudingen wat anders liggen nu....
-
verwonderd
laat je hem nog wel apart eten? zo ja mss dat dat ook een reden is dat ie wat rustiger is?
Wat dan ook...zo fijn dat Skodde het weer goed doet!!!
Super Anthraciet. Weer een hele geruststelling. Knuffel hem maar lekker 
Fijn dat Skodde gezond is verklaard!
-
Anthraciet
- 5-sterren

Nee, hij eet gewoon weer bij de anderen. Wel letten we er extra op dat de anderen zijn eten niet afpakken, vooral Tuppie probeert dat bij iedereen en Skodde heeft nu gewoon al zijn energie nodig.Lo schreef: laat je hem nog wel apart eten? zo ja mss dat dat ook een reden is dat ie wat rustiger is?
Ik geloof dat Tuppie het een beetje begint door te krijgen dat hij zijn eigen bakje moet leegeten en niet dat van een ander
Ik heb het net allemaal pas gelezen, wat een verhaal zeg
Het nestje van mij vorige jaar wilden ook opeens niet meer eten, dat was met ongeveer 10,5 weken(ze waren geent met 9 weken). Zij gaven ook over en hadden diarree. Zijn ook opgenomen geweest. Het kleine katertje heeft zelfs een infuus gehad. Tot op de dag van vandaag weten we ook niet wat het geweest is. Entreactie of een virus ligt het meest voor de hand is toen gezegd.
Gelukkig is jouw Skodde weer helemaal beter! Van mij ook knuffels ondanks dat-ie niet wil

Gelukkig is jouw Skodde weer helemaal beter! Van mij ook knuffels ondanks dat-ie niet wil