vandaag de operatie * het komt goed *
Moderator: Lizzy
Re: vandaag de operatie * toestand slecht, spoedoperatie *
We zijn de nacht goed doorgekomen. Ze heeft liggen slapen, moest één keer naar buiten voor een plas. Om half zeven kwam ze naast me zitten en piepte, ze wilde een uur lang gekroeld worden (ben braaf haar slaaf geweest). Met enige zachte dwang heeft ze nog een pollepel bouillon gedronken. Ze is weer op temperatuur, haar ogen lijken wat helderder. Ze verlegd zichzelf wat meer en heeft zich net in een opstootje gemengd door heel hard te blaffen. Ik hoop zo dat dat een teken is dat deze antibiotica werkt en de ontsteking eruit krijgt. Het blaffen kostte wel veel enerigie want ze is nu nog aan het nahijgen. Ze reageerde nog niet op het gemauw van de poes. Ik zal blij zijn als ze op een mauw weer luid blaffend als kattemoordenaar de garage ingaat (ik hoop wel dat zolderkat doorheeft dat theemuts er nog is en tijdig weg is, ze weet dat de andere honden haar niets doen en ze zit daardoor de laatste dagen vaak midden op de trap, theemuts in goede doen zal haar dan niet laten leven). Volgens mij jeukt haar buik, ze probeert af en toe wat met haar poot te krabbelen.
Ohh, gelukkig zeg, dat klinkt al iets positiever!!!
Goh wat een heftig verhaal zeg. Ik heb zelf ook een fikse ontsteking gehad na een operatie dus ik kan mij redelijk indenken hoe theemuts zich voelt, en dat is niet fijn. Hopelijk hebben ze de goede antibiotica en knapt ze snel weer op. Ik denk aan jullie!
hopelijk gaat het ieder dag een stapje verder voor uit veel sterkte
Dat klinkt gelukkig weer wat beter. Ik hoop dat ze zich nu weer wat beter gaat voelen.
Heel veel sterkte en beterschap.
Heel veel sterkte en beterschap.
Ik heb niet het hele verhaal gelezen 
Maar ik begrijp wel dat het niet allemaal goed is gegaan maar dat ze nu wel weer iets beter gaat.
Sterkte
Maar ik begrijp wel dat het niet allemaal goed is gegaan maar dat ze nu wel weer iets beter gaat.
Sterkte
Laten we hopen dat theemuts nu iedere dag iets vooruit gaat.
Het is zo triest zo'n zieke hond. Arm dier.
Sterkte ermee.
Liliane.
Het is zo triest zo'n zieke hond. Arm dier.
Sterkte ermee.
Liliane.
Heel veel sterkte en dat ze maar snel beter mag worden... Wat een vervelende situatie...
Knuffels en pootjes!
Knuffels en pootjes!
Geweldig dat het wat beter gaat ! Heb je iets om de wond zodat het krabben niet lukt?
-
Antonia
- 5-sterren

Ik lees net pas het hele verhaal. Wat zat het jullie tegen en wat een zorgen. Ik duim mee dat het nu de goede kant op gaat.
Heb je al eens gedacht aan Recovetsem van VSM. Met name bij operaties in de buikholte kan dit een prima ondersteuning zijn?
Een dikke knuffel voor je meisje!
Heb je al eens gedacht aan Recovetsem van VSM. Met name bij operaties in de buikholte kan dit een prima ondersteuning zijn?
Een dikke knuffel voor je meisje!
Ships, ben ik er 1 dag niet en lees ik nu pas het vervolg. Hoop heel erg dat ze nu toch echt gaat opknappen. Duimen draaien hier en knuffel voor Akira.
Dat klinkt weer een stukje beter !!! Ik blijf duimen !!!
-
Anthraciet
- 5-sterren

Ik hoop en duim ook dat ze nu opknapt en zich snel weer beter zal voelen. Dat ze zich weer met dingen om zich heen bemoeit is misschien wel een goed teken!
-
Anneke en Petal
- 2-sterren

Heel veel beterschap met jullie theemuts!
Gelukkig gaat het iets beter met haar