Lupus

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Lupus

me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

ja, ik heb toen ook een allergie onderzoek laten doen.
Lefki&Amy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lefki&Amy »

Kan iemand mij vertellen wat lupus is er waar ik er over kan lezen??
Hebben jullie wel eens gedacht aan bioresonantie?? Ik heb mijn hond laten testen d.m.v. bioresonantie en ben er zeer tevreden over. Kosten: € 60,- eenmalig. Je weet dat de overgevoeligheden en kan dan gericht aan de slag. Ook kan er eventueel een aantal keren ondersteunend behandeld worden (€ 35,-). 3-5 keer is meestal voldoende, afhankelijk van de diagnose en leeftijd van het dier.

Groetjes, Karin
Borca
1-ster
1-ster

Bericht door Borca »

Nou we zijn weer terug hoor van vakantie. En het gaat uitstekend met Borca. We zijn nog heel voorzichtig maar hij is aan de betere hand. De korstjes en schilfers op zijn rug zijn zo goed als verdwenen ::). Hij is alleen nog wat rood op zijn borst tussen zijn liezen en oksels.  Maar ja het nu ook nog maar 2 weken geleden of zo dat ik ben begonnen met KVV. Ik geef nog wel steeds 5mg prednison. En daar durf ik ook nog niet mee te stoppen omdat het nu zo goed gaat. We zijn ontzettend blij dat we de overstap hebben gemaakt naar KVV. Maar zoals ik al zeg ik blijf voorzichtig blij.

Plaats reactie