Penslucht

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Penslucht

dinnee
3-sterren
3-sterren

Bericht door dinnee »

Soms hebben ze bij de Wibra ook wel eens van die tandarts-handschoentjes. Erg makkelijk! En heel goedkoop. Ik heb de laatste keer meteen een paar pakjes mee genomen.
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Bericht door flodder en dwarrel »

handen "wassen" met zout ( helpt ook goed bij uien ) en daarna een gewoon sopje
ik heb ook verdunde dettol staan in een zeeppompje want al trek ik handschoenen aan; ik krijg ze altijd op de een of andere manier toch kapot  ;D
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

flodder en dwarrel schreef: handen "wassen" met zout ( helpt ook goed bij uien ) en daarna een gewoon sopje
ik heb ook verdunde dettol staan in een zeeppompje want al trek ik handschoenen aan; ik krijg ze altijd op de een of andere manier toch kapot  ;D
Daarom gebruik ik ook die dunne wegwerphandschoentjes niet, gaan toch altijd lekken. Nee, van die dikke degelijke Marigolds  :D voor hergebruik.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Bij mij waren die handschoentjes altijd net even te groot, de vingers dus, en telkens weer snee ik dus het topje van zo'n vinger eraf (van de handschoen dan hè), en dan had ik nog vieze vingers  ::) Nu snij ik het dus met blote handen, en dan in het afwassop en idd niet meer ruiken. Maar oh jee als je vlak daarop met je honden in het park loopt, dan heb je opeens een paar honden extra die allemaal heel goed kunnen volgen  ::)
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Stelletje Barf-watjes!  8) ;D ;D
Hier alles zonder,ik grijp natuurlijk wel de badkamerkraan goed beet achteraf  :P
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anthraciet »

Ik verwerk de pens ook altijd zonder handschoenen hoor, vind dat echt een crime om iets om je handen te hebben als je bezig bent.
Gewoon daarna heel goed wassen en eventueel nog een 2e en 3e keer ;D

Ik maak zelf een zeepoplossing met zeepnootjes en dat werkt ook wel goed vind ik. 8)
roefus

Bericht door roefus »

Ik kan de stap ook maar niet nemen om handschoenen aan te trekken  :-\
Ben (denk ik) vies geboren...en doe alles met blote handen.
Ach ja...water is niet op de bon...en ik krijg mijn handen altijd weer schoon  :)
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

wow, jullie zijn wel bikkels hoor. ik doe zelfs handschoenen aan het liefst als ik een kipfilet of rundlapje sta te snijden  :-[
en de snijplank voor de katten wordt ook alleen het kattenvoer op gesneden, niet het voer voor mij. en de katten hebben ook hun eigen hakmes, mn eigen vlees en groente en andere dingen snij ik met een koksmes.
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

koekje schreef: wow, jullie zijn wel bikkels hoor. ik doe zelfs handschoenen aan het liefst als ik een kipfilet of rundlapje sta te snijden  :-[
en de snijplank voor de katten wordt ook alleen het kattenvoer op gesneden, niet het voer voor mij. en de katten hebben ook hun eigen hakmes, mn eigen vlees en groente en andere dingen snij ik met een koksmes.
Hier word helemaal niets gesneden  ;D ;D
Kan het goed begrijpen als je vegetarier bent hoor  ;)
Op mijn snijplank ook echt geen penslap oid  :-X
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

bij de aldi hebben ze vaak van die dozen VOL met latex handschoentjes voor ene paar euro..
ik doe er maanden mee.. :)
crutz
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door crutz »

Desta schreef: ja dat ga ik ook maar doen. Gelukkig heb ik voorlopig genoeg voor eeuwen volgens mij hihihihihi
dat denk je maar, je vriezer is sneller leeg dan je gaat verwachten ;)
Red_Hunter
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Red_Hunter »

Biologische pens is ook een optie, stinkt niet!!

Groetjes Trudie
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

tieneke schreef: Stelletje Barf-watjes!  8) ;D ;D
Hier alles zonder,ik grijp natuurlijk wel de badkamerkraan goed beet achteraf  :P
Moet je die ook nog ontsmetten  ;D
Ik heb altijd een sopje in de gootsteen klaarstaan kan je zo je handen erin stoppen, vind ik wel zo makkelijk  ;)
Didong
1-ster
1-ster

Bericht door Didong »

Misschien ben ik wel echt een viespeuk, maar ik vind pens helemaal niet zo stinken  :-[ ::) Of zou het aan de soort pens liggen? Daarbij heb ik ze in 500gr zakjes aangeleverd gekregen en kan ik die in één keer geven, dat scheelt natuurlijk ook  ;D
dinnee
3-sterren
3-sterren

Bericht door dinnee »

Ik vind het ook niet zo heel erg stinken. Het ruikt gewoon naar koeienvoer. :) Maar misschien heeft dat er mee te maken dat ik er mee opgegroeid ben. ;)

Plaats reactie