Maandag

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Maandag

Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Oh moelijk hoor, ben heel benieuwd wat de da zei vandaag?
*wendy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *wendy* »

Voorlopig issie er nog. Hij is wel achteruit gegaan, maar de DA zegt dat het nu een gevoelskwestie word.
Die van Owen is anders dan die van mij zoals jullie weten. Owen is nu wel doordrongen van feit dat het niet lang meer duurt. Rest mij niet meer dan afwachten.

De foto tov die van nov. 2007 laat zien dat het strekken nu veel pijnlijker is geworden. Daardoor loopt hij dus soms zo te martelen als hij bijv. gras wil eten.

Gr, Wendy

ps tis niet zo dat G helemaal niet meer vrolijk is, maar ja gewoon een schim van wat hij was.  :'(
Lefki&Amy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lefki&Amy »

Heb het allemaal een beetje stilletjes vanaf de zijlijn gevolgd, zit nog maar net op bp namelijk, maar ben wel een klein beetje opgelucht dat hij er nog is.
Ik zelf heb mij bedacht uiteindelijk een schriftje bij te gaan houden van de kwaliteitstijd en dan uiteindelijk een afweging te maken op basis van het aantal kwaliteitsmomenten. Ik denk namelijk dat het zien van de ellende van een hond nog al zwaar weegt, misschien voor ons baasjes nog wel zwaarder dan voor het dier zelf en op deze manier kan ik er misschien iets neutraler over oordelen. Weet niet hoe jij het nu zo'n beetje bijhoudt??
Ik hoop in ieder geval dat hij en jullie nog veel mooie momenten zullen hebben in de aankomende tijd!
Sterkte,

Karin en Yuki
MariekeLost2
3-sterren
3-sterren

Bericht door MariekeLost2 »

Meiden wat is dit toch moeilijk. Als je aan een ander probeert uit te leggen, hoeveel zo'n beest voor je betekent, kijken ze je smalend aan. Tenminste in mijn (werk) omgeving wel. Ik leef heel erg met je mee en ik hoop dat jullie nog wat tijd gegunt is.
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Hoe is het nu met hem? Is Owen al een beetje aan het idee aan het wennen?
Kuszco
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kuszco »

Ongetwijfeld zal dit een hele moeilijke en verdrietige tijd voor jullie zijn.
Zelf word ik ook altijd triest van zulke berichten.
We weten immers allemaal hoe dit verdriet voelt?
Ik wens jullie heel erg veel sterkte de komende tijd en vooral veel liefde en wijsheid.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.

Plaats reactie