Atopica Ciclosporine - ervaring/kennis?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Atopica Ciclosporine - ervaring/kennis?

Ayesta
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door Ayesta »

En wat wordt er tijdens die lange weg van draineren en opbouwen dan gebruikt tegen de jeuk, Tannetje?

Ik ben al best een lange weg gegaan met Borka. Uit een allergietest (bloedtest) kwam helemaal niets, geen allergie. Ik ben meerdere malen in de Bilt geweest bij een holistische artsenpraktijk. Praktijk kwam ook heel goed op mij over maar voor Borka kwamen we er niet echt uit.
Een huidtest zou ik nog wel willen doen, om erachter te komen wat de allergie nu is. Maar daarvoor moet hij vrij zijn van prednison en Atopica. Dat wil ik hem eigenlijk niet aandoen... vanwege de verschrikkelijke jeuk die hij dan heeft.
Hitam
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Hitam »

Ayesta schreef: En wat wordt er tijdens die lange weg van draineren en opbouwen dan gebruikt tegen de jeuk, Tannetje?

Ik ben al best een lange weg gegaan met Borka. Uit een allergietest (bloedtest) kwam helemaal niets, geen allergie. Ik ben meerdere malen in de Bilt geweest bij een holistische artsenpraktijk. Praktijk kwam ook heel goed op mij over maar voor Borka kwamen we er niet echt uit.
Een huidtest zou ik nog wel willen doen, om erachter te komen wat de allergie nu is. Maar daarvoor moet hij vrij zijn van prednison en Atopica. Dat wil ik hem eigenlijk niet aandoen... vanwege de verschrikkelijke jeuk die hij dan heeft.
Direct tegen de jeuk is er niet zo heel veel. Eventueel wassen met jeukstillende shampoo.
Plaats reactie