Wat voor supplementen geven jullie extra bij barfen.

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Wat voor supplementen geven jullie extra bij barfen.

Sas
2-sterren
2-sterren

Bericht door Sas »

vond onderstaande op internet;

Bij huiduitslag en constitutioneel eczeem zorgt Chlorella voor een effectieve ondersteuning, mede door de gunstige invloed op darmen, spijsvertering en bloed. Chlorella reinigt de huid van binnenuit, gaat rimpelvorming tegen en houdt de huid jong, vitaal en glanzend. Haaruitval wordt tegengegaan en een gezonde groei van haar en nagels wordt bevorderd. Gebleken is dat Chlorella over eigenschappen beschikt die helpen bij niet of nauwelijks te genezen wonden, ook bij diabetici.

Aan honden en katten met haaruitval, kale plekken of een doffe vacht mag Chlorella beslist niet onthouden worden.

Snel bestellen dus :D ik heb een constitutioneel eczeem, jong blijven willen we allemaal, toch?
EN wilde net een topic openen Amber wordt een beetje dof na twee weken BARF...
Greece
5-sterren
5-sterren

Bericht door Greece »

Welke chlorella wordt door jullie gebruikt? De Japanse of Koreaanse. Poeder of pillen? Als kuur of dagelijks?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Rosalie schreef: Welke chlorella wordt door jullie gebruikt? De Japanse of Koreaanse. Poeder of pillen? Als kuur of dagelijks?
Ik gebruik voor mezelf de Japanse en de Koreaanse door elkaar. Ik gebruik voor de honden het poeder en dat is er volgens mij maar in 1 soort. Ik gebruik het dagelijks. Als Linga loops is, krijgt ze dagelijks een hoge dosering, dat houdt ietwat de loopste-teven-lucht tegen. Dus in dat geval krijgt ze als een kuurtje meer dan normaal.
Jeroen Otto
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door Jeroen Otto »

Ik heb net Chlorella besteld en geef mijn hond al viscapsules.

Zag jullie verhalen ver Chlorella, d8 dat moet ik even proberen!

Plaats reactie