Hoe zo niet, kan je dan niet zien dat het spuitje leeg is, of zie je dat daar ook niet in zitten ?*Dorothea* schreef: Het gaat precies hetzelfde als chippen, met het grote verschil dat je niet kan checken of íe er in zit.
GNRH implantaat
Moderator: Lizzy
- Martine M
- 4-sterren

- Contacteer:
Re: GNRH implantaat
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Jawel, je kan zien dat je hem uit de spuit hebt gedrukt, maar het implantaat kan weer via het gaatje in de huid naar buiten komen.Martine M schreef: Hoe zo niet, kan je dan niet zien dat het spuitje leeg is, of zie je dat daar ook niet in zitten ?
- Martine M
- 4-sterren

- Contacteer:
oh ja dat is juist, ik herinner me iets dat de DA zei, dat ze een tijdje moest drukken op die plaats of zo voor dat te voorkomen, dacht ik*Dorothea* schreef: Jawel, je kan zien dat je hem uit de spuit hebt gedrukt, maar het implantaat kan weer via het gaatje in de huid naar buiten komen.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
mijn da had t bij shane niet goed gedaan eerst...*Dorothea* schreef: Jawel, je kan zien dat je hem uit de spuit hebt gedrukt, maar het implantaat kan weer via het gaatje in de huid naar buiten komen.
hij kwam weer terug zetten
daarna weer terug gedaan, bij bo leek t wel goed te gaan in 1 x...
shane had minder heftige reactie erop dan bo...
-
Fynn
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou dat bedoel ik dus misschien zit het er niet eens in ???
De da had het implantaat gezet en wist niet zeker of het uit de houder was.
Heeft toen voor de zkerheid nog een keer de naald erin gedaan en gedrukt.
Vond het best zielig voor Fynn die naald is echt dik.
Maar hij moet toch eigenlijk kunnen controleren of het implantaat er zit vind ik.
Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Maar hij moet toch eigenlijk kunnen controleren of het implantaat er zit vind ik.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja, dat is vaag jaFynn schreef: Nou dat bedoel ik dus misschien zit het er niet eens in ???
je kunt aan de naald zien, dat het implantaat eruit is. Er zit een stukje plastic in de naald wat het implantaat eruit drukt, dat stukje plastic moet bovenin de naald zitten als het implantaat eruit is.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
het implantaat is wel heel duidelijk te zien, dat zag ik toen t eruit kwam weer 
-
Femke
- 5-sterren

kun je het niet net als een chip voelen zitten onder de huid?
ik bij Pim niet in ieder geval.Femke schreef: kun je het niet net als een chip voelen zitten onder de huid?
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
In de bijsluiter staat dat je het implantaat kan opsporen met een echoapparaat. Ik heb het bij Indy in ieder geval niet gevoeld.
- Martine M
- 4-sterren

- Contacteer:
Het werkt toch nog niet helemaal hoor bij Ares.
Vandaag als ik opstond zag ik dat hij weer lekte uit zijn piemeltje en hij rook ook weer een loops teefje, wandelen was weer spoor volgen.
Vandaag als ik opstond zag ik dat hij weer lekte uit zijn piemeltje en hij rook ook weer een loops teefje, wandelen was weer spoor volgen.
Hier lijkt het goed te werken! Ik kan weer normaal wandelen zonder halster, trektuig, etc.! Hij luistert buitenshuis echt tien keer beter! Hij is al een poosje niet losgeweest in het bos omdat hij wegliep, maar dat durf ik binnenkort ook wel weer te proberen.
- Martine M
- 4-sterren

- Contacteer:
heeft er 1 van jullie honden, meer ziek geweest de eerste maand van de implantaat ? Braken diarree.
Ares heeft nu wel gevoelige darmpjes, maar dat is nu bijn elke week dat hij diarree heeft en vandaag zelfs helemaal niet goed
Ares heeft nu wel gevoelige darmpjes, maar dat is nu bijn elke week dat hij diarree heeft en vandaag zelfs helemaal niet goed
De mijne heeft ook wel eens last van de dunne maar ik zou niet durven beweren dat dit verband houdt met het implantaat. Braken/diarree kan in wezen van elke vluchtige besmetting komen als je hond hier gevoelig voor is, zelfs van omstandigheden die hem nerveus maken heb ik het idee.
Hij heeft hier ook flink diarree gehad, maar ik dacht dat dit kwam door verandering in het eten. Begin nu te twijfelen!