Waarom Smuldier goedkoop?
Moderator: eelke
Re: Waarom Smuldier goedkoop?
wat is plebs?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
schijnbaar mensen die kvv geven?
Ik ben er ook 1 geweest zonder het te weten
Ik ben er ook 1 geweest zonder het te weten
Hihi, kvv voor de plebs...nog nooit gehoort.
Bij ons betekenen de plebs een groep mensen die het financieel net wat beter hebben als de omgeving...
Bij ons betekenen de plebs een groep mensen die het financieel net wat beter hebben als de omgeving...
ow ik heb nog nooit van plebs gehoord...
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
[quote="Danny"]
[/quote]
nou dan ben ik geen plebs

[/quote]
nou dan ben ik geen plebs
[quote="Elfje"]
Ik ben erg tevreden over smuldier vlees compleet en mijn hond ook.
Het ziet er goed uit en ruikt ook vers.
Ik krijg wel eens het idee dat kvv alleen voor het plebs is
en de echte versvoerders met hele koeien lopen te sjouwen.
Kortom ik vind het een prima kvv qua prijs kwaliteit verhouding.
[/quote]
laat ik mezelf maar even als 'echte versvoerder' beschouwen.
ik heb 2 katten, en die eten samen zo'n 250 gram per dag in totaal.
voor zover ik al koeien geef (alleen soms wat spiervlees), heeft het helemaal geen nut om met hele nog om uit te benen koeien te gaan leuren. daar kunnen de katten de rest van hun leven mee eten.
ik geef otje ook soms kvv, want ik heb niet altijd wat gemalen voor haar, en ook niet altijd grote ratten of kwartels in huis. het zelfgemaakte menu van poet bestaat noodgedwongen ook uit commercieel gemalen vleesbot (herby botmix en smuldier kip). ik voel me daar niet minder om, en vind het ook niet zo fijn als iemand me het idee wil geven dat ik dat wel ben.
Ik ben erg tevreden over smuldier vlees compleet en mijn hond ook.
Het ziet er goed uit en ruikt ook vers.
Ik krijg wel eens het idee dat kvv alleen voor het plebs is
en de echte versvoerders met hele koeien lopen te sjouwen.
Kortom ik vind het een prima kvv qua prijs kwaliteit verhouding.
[/quote]
laat ik mezelf maar even als 'echte versvoerder' beschouwen.
ik heb 2 katten, en die eten samen zo'n 250 gram per dag in totaal.
voor zover ik al koeien geef (alleen soms wat spiervlees), heeft het helemaal geen nut om met hele nog om uit te benen koeien te gaan leuren. daar kunnen de katten de rest van hun leven mee eten.
ik geef otje ook soms kvv, want ik heb niet altijd wat gemalen voor haar, en ook niet altijd grote ratten of kwartels in huis. het zelfgemaakte menu van poet bestaat noodgedwongen ook uit commercieel gemalen vleesbot (herby botmix en smuldier kip). ik voel me daar niet minder om, en vind het ook niet zo fijn als iemand me het idee wil geven dat ik dat wel ben.
[quote="lightning"]
wat is plebs?
[/quote]
Volgens de dikke van dale betekent plebs: schorriemorrie, gepeupel (erg leuke woorden trouwens
) of plebejers, oftewel een onbeschaafd persoon. En nou geef ik mijn eigen interpretatie aan het woord, ik denk dat er door degene die het woord in dit topic heeft gebruikt wordt bedoelt 'de lagere klasse, of de armere medemens'.
wat is plebs?
[/quote]
Volgens de dikke van dale betekent plebs: schorriemorrie, gepeupel (erg leuke woorden trouwens
Regelmatig krijg ik ook de opmerking: Zo, je kunt wel zien waar jij werkt
, omdat ik soms mijn katten HB geef, vanwege de prijs.
Ik kan mijn katten wel in verhouding goedkoop Smuldier voorzetten, maar als ze dat niet eten ben ik nog duur uit.
Dan maar iets duurder en dat ik zeker weet dat ze het eten.
Vreemde opmerking, ik wist niet dat er op dit forum ook al onderscheid wordt gemaakt tussen die "beter en minder"bij kas zitten.
Elles
Ik kan mijn katten wel in verhouding goedkoop Smuldier voorzetten, maar als ze dat niet eten ben ik nog duur uit.
Dan maar iets duurder en dat ik zeker weet dat ze het eten.
Vreemde opmerking, ik wist niet dat er op dit forum ook al onderscheid wordt gemaakt tussen die "beter en minder"bij kas zitten.
Elles
Tja....er valt nog heel veel over te zeggen, maar laten we het er maar op houden dat we allemaal, binnen onze mogelijkheden en beperkingen, het beste met onze dieren voorhebben
!
Je kan nu eenmaal niet in andermans portemonnee kijken dus dat onderscheid vind ik ook enigszins misplaatst
Je kan nu eenmaal niet in andermans portemonnee kijken dus dat onderscheid vind ik ook enigszins misplaatst
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
nee, dat doen wij ook niet, in andermans portemonee kijken.
Is trouwens bij niemand in hun hoofd gekomen om zo te denken,
Ik gaf ook kvv en ja ook smuldier, toen was ik geen plebs en nu ook niet, en met koeien zeulen doen we hier ook niet
dus, eigenlijk begrijp ik dit niet...
Ieder het zijne
Ik gaf ook kvv en ja ook smuldier, toen was ik geen plebs en nu ook niet, en met koeien zeulen doen we hier ook niet
Ieder het zijne
[quote="vanaalst"]
Ieder het zijne
[/quote]
Ik geef ook ( nog) KVV en zeul met eenden
, beter voor de rug ook!!!
We gaan trouwens wel een beetje off-topic geloof ik
Ieder het zijne
[/quote]
Ik geef ook ( nog) KVV en zeul met eenden
We gaan trouwens wel een beetje off-topic geloof ik
Laatst gewijzigd door millyckk op wo 08 okt 2008, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="Laura2004"]
) of plebejers, oftewel een onbeschaafd persoon. En nou geef ik mijn eigen interpretatie aan het woord, ik denk dat er door degene die het woord in dit topic heeft gebruikt wordt bedoelt 'de lagere klasse, of de armere medemens'.
[/quote]
ok dank je voor je uitleg.... nou ja dan ben ik maar een arm mens als het zo bedoeld word....
[/quote]
ok dank je voor je uitleg.... nou ja dan ben ik maar een arm mens als het zo bedoeld word....
Ik denk dus dat degene die de reactie schreef over de plebs bedoelde dat het overkomt alsof hier een elite is die BARF voert en dat er op de kvv'ers wordt neergekeken, omdat het goedkoper zou zijn, nou ben ik eerder arm dan rijk en ik geef volledig BARF, omdat ik wil weten wat mijn honden eten (en even voor de duidelijkheid, ik sjouw niet met hele koeien) en vaak is het nog goedkoper dan kvv.
Ik geef voornamelijk karkassen en delen van dieren die mensen hier in NL liever niet opeten. Ik koop geen biefstuk ed voor mijn honden.
En ik kan met zekerheid zeggen dat niemand hier neerkijkt op kvv voerders, er is niets voor niets een kvv gedeelte op BARFplaats.
Ik geef voornamelijk karkassen en delen van dieren die mensen hier in NL liever niet opeten. Ik koop geen biefstuk ed voor mijn honden.
En ik kan met zekerheid zeggen dat niemand hier neerkijkt op kvv voerders, er is niets voor niets een kvv gedeelte op BARFplaats.
ja volgens mij is kvv duurder dan barf... ik zou zeggen laat iedereen in zijn waarde. ik heb ook nooit gekeken naar mensen die anders voeren. ik zou zelf geen br*kken voeren maar als je er bij sweert nou ja laat maar gaan. 
[quote="Laura2004"]
Ik denk dus dat degene die de reactie schreef over de plebs bedoelde dat het overkomt alsof hier een elite is die BARF voert en dat er op de kvv'ers wordt neergekeken, omdat het goedkoper zou zijn, nou ben ik eerder arm dan rijk en ik geef volledig BARF, omdat ik wil weten wat mijn honden eten (en even voor de duidelijkheid, ik sjouw niet met hele koeien) en vaak is het nog goedkoper dan kvv.
[/quot
Ik zoek naar het icoontje van "thumbs up"maar kan het niet vinden
[/quot
Ik zoek naar het icoontje van "thumbs up"maar kan het niet vinden