Snowball wankelt

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re: Snowball wankelt

Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Vanochtend de pillen maar platgestampt en door wat herbymix gedaan en dat ging er goed in. Hij wankelde nog wel even hard als gisteravond, maar ik heb nu de indruk dat het ietsiepietsie minder wordt. Toen ik net terugkwam van de knollies stond hij me op te wachten en heeft hij me volop kopjes gegeven zonder te wankelen. Even later had hij nog wel een lichte wankeling tijdens het lopen, maar ik verwacht ook niet dat het in één keer helemaal over zal zijn.
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Het gaat met ups en downs. Gisterochtend liep hij nog te wankelen, maar toen ik gistermiddag terug kwam van hondentraining ging het goed en heb ik hem de hele verdere dag niet meer zien wankelen. Vanochtend ging het ook goed, dus toen hij vanmiddag naar buiten wilde heb ik 'm even onder mijn toezicht in de tuin gelaten. Dat ging ook prima, maar nu heb ik 'm vanavond alweer een paar keer zien wankelen.  :'( Misschien is dat naar buiten gaan toch een beetje te veel voor hem geweest? Hij schudt wel minder met z'n kop. En per saldo is hij wel beter dan vrijdag. Maar ik vind zo'n terugval als vanavond dan toch weer naar.
flin
5-sterren
5-sterren

Bericht door flin »

gosh, dat naar buiten gaan zal idd flink wat ekstra concentratie vergen,... kan 'k me zo voorstellen....
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

Ach jee, dat schiet nog niet echt op zo, arme Snowball!
verwonderd

Bericht door verwonderd »

He het ging zo goed! Mss idd even een terugval, maar ik kan me voorstellen dat dat heel  :'( is.
Sterkte nog hoor!! Op naar de dagen zonder gewankel  :-*
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Vandaag heeft hij veel liggen slapen. Wankelen heb ik 'm niet zien doen, maar ja, dat doet ie natuurlijk ook niet als hij slaapt. Denk dat hij gewoon veel rust nodig heeft nu.
verwonderd

Sonja schreef: Vandaag heeft hij veel liggen slapen. Wankelen heb ik 'm niet zien doen, maar ja, dat doet ie natuurlijk ook niet als hij slaapt. Denk dat hij gewoon veel rust nodig heeft nu.
:-* :-* :-* Laat maar lekker even rusten dan...
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Lo schreef: :-* :-* :-* Laat maar lekker even rusten dan...
Hij heeft vanavond wel even wat gespeeld met een pluisje en dat ging verder goed, dus al met al heeft hij vandaag niet gewankeld. Ik vind dat hij soms nog wel een beetje voorzichtig loopt, maar dat lijkt me niet zo raar.
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

[quote="Sonja"]
Hij heeft vanavond wel even wat gespeeld met een pluisje en dat ging verder goed, dus al met al heeft hij vandaag niet gewankeld. Ik vind dat hij soms nog wel een beetje voorzichtig loopt, maar dat lijkt me niet zo raar.
[/quote]
Hopelijk gaat het nu in stijgende lijn vooruit :D
Hitam
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Hitam »

Ik lees het nu allemaal pas. Arme Snowball. Gelukkig gaat het al beter. Sterkte met hem!
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Vandaag was hij gewoon weer net als anders. Het enige probleem is dat hij er niet meer intrapt dat ik z'n pillen fijnstamp en door wat gemalen vlees meng. Dus kan ik weer gaan worstelen om ze maar gewoon in z'n bek te mikken.
verwonderd

desnoods handdoek om hem heen en heel rap die pil achter in zijn strot douwen. Hoe sneller hoe beter, maar leuk is het niet (vertel mij wat)
Hitam
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Hitam »

O jeetje, succes, dat kan lastig worden. Gelukkig gaat hij weer goed!
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Het is gisteravond en vanochtend gelukkig wel gelukt. Hij stribbelt wel tegen, maar het is zo'n enorme goedzak dat hij toch niet snel zal krabbelen.
Ik merk nu verder niks meer aan hem, dus ik hoop dat we de ontsteking bedwongen hebben. Maar waar ik wel een beetje bang voor ben is dat die oorproblemen nu iets chronisch zouden kunnen worden, net zoals destijds zijn blaasontsteking steeds terug bleef komen.
Tannetje, heb jij enig idee wat ik na deze kuur zou kunnen doen om te voorkomen dat het terug blijft komen?
Hitam
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Hitam »

Heb je die silicea van Boefje nog? Die zou je ook aan Snowball kunnen geven.

Plaats reactie