Flinke stenen zegbrenjomi schreef: vandaag langs de apotheek geweest en ze gaan de stripjes bestellen.
dick heeft heerlijk gegeten, heb er appelazijn doorgedaan. het smaakte hem goed
nu alleen vriend (en de rest) nog. vriend denkt dat het juist door de rodi en appelazijn komt dat het wel stenen geworden zijn? maar hij zei vanavond: oke, ik bemoei me er niet meer mee, jij moet maar zien wat je hem geeft
dus hij krijgt gewoon rodi. ik zal nog even kijken, want volgens mij kan ik hier in de buurt wel bibi krijgen. maar de site doet het niet. zal het nog even aan mijn vriend vragen, hem lukt het vast wel.
ik heb hier cranberry extra krachtig capsules staan. (die ik eerder ook al gebruikt heb door dick zijn eten) gewoon van het etos merk.
het is ook vrij van gist, gluten, (en nog een boel dingen o.a eieren sesamzaad, mosterd) zwaveldioxide, sulfier, suiker, kleur- geur of smaakstoffen of conserveringsmiddelen.
er zit in:
vit. C 180mg
alfalfa 200mg
cranberry extract 700mg
druivenpit extract 100mg
citrus bioflavonoïden complex 60 mg
dit is per 2 capsules.
kan ik deze ook gewoon geven? dat ik de capsule openmaak en die door zijn eten doe. de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid voor een mens is 2per dag.
met dick gaat het redelijk goed, hij wil wel steeds zijn wond schoonlikken, maar als we aankomen met de kraag stopt hij al
daarnet wilde dunya al spelen en hij daagde haar ook uit, maar dat vond ik nog niet zoon goed idee, want als hij te wild doet gaat het gaatje weer open en bloed hij weer. het gaatje aan zijn urinebuis is bijna dicht (volgens mij) dus dat is goed.
hij plast af en toe nog bloed (kon nog wel tot maandag duren zei de da) maar al veel minder dan gister. gister liep het er gewoon uit.
hier nog een foto van de steentjes:
alvast bedankt voor de tips
dickie geopereerd aan blaasstenen, hoe nu verder?
Moderator: Lizzy
Re: dickie geopereerd aan blaasstenen, hoe nu verder?
nog even een vraagje,
ik lees dat je boullion kan maken zodat ze meer drinken (naar mijn idee drinkt dick niet genoeg?)
welke boullion moet ik dan maken?? en welke verhoudingen??
ik lees dat je boullion kan maken zodat ze meer drinken (naar mijn idee drinkt dick niet genoeg?)
welke boullion moet ik dan maken?? en welke verhoudingen??
-
Staftime
- 5-sterren

- Contacteer:
Lust je hond melk?
Ik deed bij Julia in het begin een heel klein scheutje melk in haar water, dat dronk ze dan netjes helemaal leeg door de geur van de melk.
Zo zorgde ik dat ze voldoende dronk en dus goed spoelde.
Ze moest dan wel erg veel plassen, maar dat is juist de bedoeling.
Dus extra vaak naar buiten.
Alleen sommige honden reageren slecht op melk, en krijgen diarree.
Ik deed bij Julia in het begin een heel klein scheutje melk in haar water, dat dronk ze dan netjes helemaal leeg door de geur van de melk.
Zo zorgde ik dat ze voldoende dronk en dus goed spoelde.
Ze moest dan wel erg veel plassen, maar dat is juist de bedoeling.
Dus extra vaak naar buiten.
Alleen sommige honden reageren slecht op melk, en krijgen diarree.
Bij struviet zou ik ff geen melk geven. Gewoon vleesbouillon. Je kwakt wat vlees in een pan, gooit er wat water bij, doe er desnoods wat kruiden bij en wat zeewier: dat koken tot een bouillonnetje.
-
Staftime
- 5-sterren

- Contacteer:
Kun je me uitleggen waarom je beter geen melk kan geven?
Ik heb dat wel gedaan toen Julia zo erg blaasgruis had, en dat ook hier op het forum vermeld dat ik dat deed om haar goed te laten spoelen.
Daar heb ik geen reacties op gekregen toen.
Ik heb dat wel gedaan toen Julia zo erg blaasgruis had, en dat ook hier op het forum vermeld dat ik dat deed om haar goed te laten spoelen.
Daar heb ik geen reacties op gekregen toen.
-
madelonverschoor
- 3-sterren

http://www.b-naturals.com/newsletter/ca ... er-stones/ Kijk eens op deze site, ze staan altijd voor je klaar en hebben geweldige producten, ik bestelde altijd voor Jay bij hun. Trouwens Jay heeft 7 jaar geleden hetzelfde gehad hij, is toen ook geopereerd, kreeg toen speciale brokken, ik heb daarmee moeten stoppen omdat hij er ziek van werd! In ieder geval hij heeft nooit meer last gehad van stenen