pens huppakee zo naar binnen

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: pens huppakee zo naar binnen

annielaumen
5-sterren
5-sterren

Bericht door annielaumen »

Bij Astrid hap slok weg
Geen last van overgeven :)

Annie LAUMEN
Happy Tail
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Happy Tail »

hier ook...past het dan past het ...weg is weg. en ze neemt geen moeite om te kauwen, maar maakt sommige stukken op maat dat het in een keer erin gaat. Tja gaat me dan ook om de voedings waarde van de pens de tanden zijn schoon ;D
en als je hond wat diaree krijgt vna de pens, waarom niet een lekker kaal knabbelbotje erna? lamsschoudertje, bortstuk oid dat stopt dan weer
Irish
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Irish »

Steffie heeft voor het eerst gisteren ook een lapje pens gehad. Steffie is een superschrokker.. En ze heeft vannacht flink lopen spoken. Overgegeven en vanmiddag bij het uitlaten diarree. Wat kan ik nou het beste doen? Grotere stukken geven? In kleine hap-slik-weg-blokjes knippen (al heeft het dan geen goed reinigend effect voor haar gebit meer wat ze HEEL goed kan gebruiken..helaas) Of helemaal nooit meer pens?
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Irish schreef: Steffie heeft voor het eerst gisteren ook een lapje pens gehad. Steffie is een superschrokker.. En ze heeft vannacht flink lopen spoken. Overgegeven en vanmiddag bij het uitlaten diarree. Wat kan ik nou het beste doen? Grotere stukken geven? In kleine hap-slik-weg-blokjes knippen (al heeft het dan geen goed reinigend effect voor haar gebit meer wat ze HEEL goed kan gebruiken..helaas) Of helemaal nooit meer pens?
Ik zou eerder kiezen voor hapklare stukken ddan dat ik het helemaal weg liet.
*wendy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *wendy* »

Ik moet pens hier in stukken van ca 1 kg of iets zwaarder geven anders word het ook zo naar binnen geslikt.
De eerste keer na het schrokken van Boy heb ik hem zelfs eerst een lap van 2 kg aangeboden  :-X
Na een paar keer te denken het in 1x naar binnen te kunnen werken ging het goed. Bij Gandor idem.
Ruby lijkt het wel te snappen al gaat het laatste stukje er ook zo in.
*Monique
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Monique »

hier ook 4 veelvraten die hun pootjes niet omdraaien voor een kilo pens, en het zo zo naar binnen slobberen
Irish
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Irish »

Angelique schreef: Ik zou eerder kiezen voor hapklare stukken ddan dat ik het helemaal weg liet.
Naja, dan probeer ik dat maar, en dan met kleine stukjes beginnen, want ik vond de reactie erg heftig. Alsof het niet meer goed zou zijn.

Plaats reactie