de waardes van een intacte reu liggen tussen de 0.3 en 5.8
het heeft dus weinig zin een nieuwe te plaatsen.
Moderator: Lizzy

maar volgens jou werkte die toch niet meer?*Dorothea* schreef: Nou Indy z'n implantaat werkt nog steeds hoor, z'n testosteron was < 0,02
![]()
![]()
Hoe kan je dit (laten) meten?*Dorothea* schreef: Nou Indy z'n implantaat werkt nog steeds hoor, z'n testosteron was < 0,02
![]()
![]()

nou ik twijfelde of het nog werkte aangezien hij nog steeds geobsedeerd is door andere reuen.danielle1980 schreef: maar volgens jou werkte die toch niet meer?
mijn reuen zijn nog steeds vriendelijk tegen elkaar,
shane wel beetje interesse, maar geen gepiep, gekwijl enz enz 8)

Bloed af laten nemen en opsturen naar een laboratorium.esa schreef: Hoe kan je dit (laten) meten?

Dan lijkt z'n obsessie met andere reuen toch een gedragsprobleem te zijn en niet een hormoonprobleem. Misschien is er met de juiste training dan wat aan te doen.*Dorothea* schreef: nou ik twijfelde of het nog werkte aangezien hij nog steeds geobsedeerd is door andere reuen.
Maar hij wordt dik, heeft geen puspiem en heeft kleine ballen. Dus ik twijfelde over een nieuwe.
Nu ik weet dat hij geen hormonen heeft, lijkt een nieuw implantaat weinig zinvol.

Ja, maar wat ik dus raar vind, is dat het de eerste 6 maanden nadat dat implantaat geplaatst was dus wel heel goed ging. Hij ging met de uitlaat mee, ik kon samen met andere intacte reuen wandelen, niks aan de hand.Kruimel schreef: Dan lijkt z'n obsessie met andere reuen toch een gedragsprobleem te zijn en niet een hormoonprobleem. Misschien is er met de juiste training dan wat aan te doen.

Hmmm .... dus een combi van hormonen en aangeleerd? Als z'n hormonen nog steeds op een laag pitjes staan en hij begint weer met lelijk doen dan zou dat toch de gedrags-component moeten wezen.*Dorothea* schreef: Ja, maar wat ik dus raar vind, is dat het de eerste 6 maanden nadat dat implantaat geplaatst was dus wel heel goed ging. Hij ging met de uitlaat mee, ik kon samen met andere intacte reuen wandelen, niks aan de hand.
kostda?*Dorothea* schreef: Bloed af laten nemen en opsturen naar een laboratorium.

Kweenie......Jolly schreef: kostda?

PB even je mailadres dan stuur ik hem door.henneke schreef: ik heb niets gekregen![]()