Onze grote vriend is er niet meer...
Moderator: Lizzy
Re: Onze grote vriend is er niet meer...
heel erg veel sterkte veelste jong 
-
Edelgrijsje
- 4-sterren

Heel veel sterkte hoor, !!!
-
tessa
- 5-sterren

- Contacteer:
Heel veel sterkte, wat een prachtige hond was hij zeg! 
Heel veel sterkte.
Ach, wat vreselijk verdrietig, en nog zo jong...
heel veel sterkte met het gemis van jullie grote vriend
.
Wat een lieve reacties allemaal, dat doet me echt goed
heel erg lief van jullie allemaal, heel erg bedankt!! ik denk ook dat iedereen hier wel kan bedenken wat het voor iemand doet als je je grootste vriend zomaar kwijt raakt.
We missen hem enorm, onze middelste hond (links op de banner) is erg uit zijn doen, maar het valt ook niet mee als je ranglaagste bent en vorige maand kwam onze Shih Tzu pup erbij waardoor hij dat ineens niet meer was en nu is de ranghogere ineens weg...
best verwarrend allemaal.
Het vervelendste vind ik dat hij haast niets wil eten...hij moet 1,4 kilo eten om goed op gewicht te blijven maar dat gaat er nu niet in..maar we gaan ons best doen om hem aan het eten te krijgen. Hij heeft nu ook ineens een soort rode uitslag op zijn bekkie
Jairo is zaterdagavond dood neergevallen, hij mankeerde niets. We dachten aan een hartstilstand maar doordat er de andere dag bloed uit zijn neus en mond kwam, denkt onze DA achteraf toch aan een longbloeding
Nogmaals iedereen bedankt voor het medeleven
No
We missen hem enorm, onze middelste hond (links op de banner) is erg uit zijn doen, maar het valt ook niet mee als je ranglaagste bent en vorige maand kwam onze Shih Tzu pup erbij waardoor hij dat ineens niet meer was en nu is de ranghogere ineens weg...
Het vervelendste vind ik dat hij haast niets wil eten...hij moet 1,4 kilo eten om goed op gewicht te blijven maar dat gaat er nu niet in..maar we gaan ons best doen om hem aan het eten te krijgen. Hij heeft nu ook ineens een soort rode uitslag op zijn bekkie
Jairo is zaterdagavond dood neergevallen, hij mankeerde niets. We dachten aan een hartstilstand maar doordat er de andere dag bloed uit zijn neus en mond kwam, denkt onze DA achteraf toch aan een longbloeding
No
Wat lijkt me dat vreselijk om mee te moeten maken. Wat een schrik als zoiets zomaar plotseling gebeurt!
Wat verschrikkelijk zeg
Wat moeten jullie hier kapot van zijn 
Nogmaals heel veel sterkte
Vreselijk om op deze manier zo'n jonge hond kwijt te rakenRuBep schreef: Wat een lieve reacties allemaal, dat doet me echt goedheel erg lief van jullie allemaal, heel erg bedankt!! ik denk ook dat iedereen hier wel kan bedenken wat het voor iemand doet als je je grootste vriend zomaar kwijt raakt.
We missen hem enorm, onze middelste hond (links op de banner) is erg uit zijn doen, maar het valt ook niet mee als je ranglaagste bent en vorige maand kwam onze Shih Tzu pup erbij waardoor hij dat ineens niet meer was en nu is de ranghogere ineens weg...best verwarrend allemaal.
Jairo is zaterdagavond dood neergevallen, hij mankeerde niets. We dachten aan een hartstilstand maar doordat er de andere dag bloed uit zijn neus en mond kwam, denkt onze DA achteraf toch aan een longbloeding![]()
No
-
Fynn
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat vreselijk als je hond zo neervalt .
Heel veel sterkte om zijn verlies te verwerken.
Wat een leuke foto van hem met die taart.
Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Heel veel sterkte om zijn verlies te verwerken.
Wat een leuke foto van hem met die taart.
Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Wat zal de klap groot zijn, zo jond en zo onverwacht 
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
-
Chezzies
- 3-sterren

- Contacteer:
Ohwwww rillingen krijg ik er van op die manier je hond te verliezen. Voor de hond zelf misschien wel prettig maar voor jou als baasje vreselijk traumatisch. Ik heb ook zo een hond verloren (duitse dog) en dat gaat vie niet mee toen. Sterkte om het een plekje te geven.
-
madelonverschoor
- 3-sterren

:'(Héél veel sterkte, het is afgrijselijk om je maatje te verliezen!
- - Judith -
- 5-sterren

Jeetje wat afschuwelijk om zo'n jonge hond zo te verliezen
Heel veel sterkte...