Hahaha, nee hoor, geen activisten hier.will schreef: Melk uit soya dat is onnatuurlijk.En zou het voeren van brokken wel zo slecht zijn? Dan zou 90% van de hondenbezitters verkeerd bezig zijn!
Natuurlijk denk ik dat rauw beter is. Maar als je de juiste brok voert, hoeft dat volgens mij geen problemen op te leveren.
Maar als ik hier rondkijk heb ik wel bewondering voor de wijze waarop sommige hondenbezitters hier met de voeding van hun hond omgaan. Alleen had ik hier en daar de indruk dat ik op een dierenactivisten forum terecht was gekomen. Vandaar mijn reactie.
We hebben alleen maar een overtuiging en doen altijd ons best om het ook goed te onderbouwen.
Het verschil tussen jou en mij is dus, dat jij gelooft dat 'de juiste brok' ook goed is voor een hond.
Ik geloof niet in de juiste brok, want elke brok zowat staat stijf van de granen, en is totaal onnatuurlijk door de verhitting.
Ik zeg ook niet dat de mensen die brok voeren verkeerd bezig zijn, ik denk alleen maar dat het onwetendheid is.
Ik heb mijn honden ook jarenlang brok gevoerd, maar ervaring heeft mij geleerd dat vers beter is.
Plus alle info die ik heb gelezen natuurlijk.
Ik geloof dus ook dat melk onnatuurlijk is om te drinken, in welke vorm dan ook.
Maar ik drink het zelf wel, ik vind het lekker, en hoe stom het ook is: mijn eigen gezondheid vind ik minder belangrijk dan die van mijn honden .... ik besef hoe achterlijk dit eigenlijk is, maar het is wel waar.