[quote="Chezzies"]
Je kan het beter geven dan in je achterhoofd stoppen!
[/quote]
Joh?!
Ik ben nu sinds ruim een week begonnen met Puur Hernia. Ik heb het idee dat dat al aardige uitwerking heeft! Ik wil niet met allerlei dingen tegelijk beginnen, omdat ik dan niet meer weet wat nu wat doet. Vandaar dat ik die Spiersupport nog even in mijn achterhoofd hou.
Laatst gewijzigd door Scooby op zo 26 okt 2008, 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Ah je hebt het veranderd Pro Hernia zei mij al niets maar het is Puur Hernia dus. Dit middel is zo te lezen niet om de spieren te helpen opbouwen. Dacht dat je Fysio daarop doelde met haar kip?
[quote="Chezzies"]
Ah je hebt het veranderd Pro Hernia zei mij al niets maar het is Puur Hernia dus. Dit middel is zo te lezen niet om de spieren te helpen opbouwen. Dacht dat je Fysio daarop doelde met haar kip?
[/quote]
Nee, dat klopt. Maar kip krijgt ze nu zowiezo al twee keer per week.
(Het was overigens niet de fysiotherapeut, maar de ortho-manueel therapeut die de kip adviseerde.)
Laatst gewijzigd door Scooby op zo 26 okt 2008, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="Scooby"]
(Het was overigens niet de fysiotherapeut, maar de ortho-manueel therapeut die de kip adviseerde.)
[/quote]
Dorith Aharon?
Scooby schreef:
Je vraagt advies ivm spieropbouw en dan ga je totaal iets anders geven en wil helemaal nu niets gaan proberen voor de spieropbouw omdat je nu ineens dat geeft?
Chezzies schreef:
Je vraagt advies ivm spieropbouw en dan ga je totaal iets anders geven en wil helemaal nu niets gaan proberen voor de spieropbouw omdat je nu ineens dat geeft?
Als je mijn topics op dit forum een beetje volgt, had je kunnen lezen dat die Puur Hernia geadviseerd werd (ik dacht door Lizzy?), omdat ik ook met het incontinentieprobleem van Levi zit.
Er spelen op het moment natuurlijk meerdere dingen bij Levi en ik probeer een beetje uit te vinden wat haar het beste ondersteunt. Daarom wil ik niet alles tegelijk geven, zodat ik nog een beetje kan zeggen wat nu wat doet bij haar.
Scooby schreef:
Als je mijn topics op dit forum een beetje volgt, had je kunnen lezen dat die Puur Hernia geadviseerd werd (ik dacht door Lizzy?), omdat ik ook met het incontinentieprobleem van Levi zit.
Er spelen op het moment natuurlijk meerdere dingen bij Levi en ik probeer een beetje uit te vinden wat haar het beste ondersteunt. Daarom wil ik niet alles tegelijk geven, zodat ik nog een beetje kan zeggen wat nu wat doet bij haar.
Nee heb ik dus niet gelezen verder, ik lees deze dus dan ga ik er vanuit dat je spieren wilt opbouwen omdat je er speciaal een topic over hebt geopend.
Soms kan je toch ook gewoon meerdere dingen proberen voor verschillende problemen.