Knarsetanden tijdens eten
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Knarsetanden tijdens eten
Beste mensen,
Ik heb gemerkt dat als mijn poes rauw vlees eet dat ze dan knarsetand(vooral bij Kipfilet en runderhart) Ik vraag mij dan af als meerdere mensen dit bij hun poes opmerkte of als dit wel normaal is?! En wat ik er wellicht tegen kan doen?!
Alvast bedankt! ;)
Ik heb gemerkt dat als mijn poes rauw vlees eet dat ze dan knarsetand(vooral bij Kipfilet en runderhart) Ik vraag mij dan af als meerdere mensen dit bij hun poes opmerkte of als dit wel normaal is?! En wat ik er wellicht tegen kan doen?!
Alvast bedankt! ;)
Re: Knarsetanden tijdens eten
??? ??? Ik weet echt niet wat ik bij een knarsetandende kat moet voorstellen. Sorry. Hopelijk anderen hier wel, ik ben benieuwd.
Ik heb er ook een die dat doet. En het idiote is dat ze dus geen kiezen meer heeft
Ze doet het ook wel eens als ze een pluk haar in haar bek heeft. Het is een vreemd geluidje maar ik geloof niet dat ze ergens last van heeft dus stoor ik me er maar niet aan.
Dropje deed dat ook altijd. Hij mankeerde niets aan zijn kiezen, dus ik heb er nooit iets aan gedaan.
ik neem maar aan dat het onschuldig is, anders zou ze het niet doen haha...
Misschien is het wel haar manier om haar stuk vlees te eten..

Misschien is het wel haar manier om haar stuk vlees te eten..
Het kan geen kwaad om wel even de hele bek te (laten) inspecteren. Je moet natuurlijk wel zeker weten dat er niets aan de hand is.
- spreeuwtje
- 5-sterren

droopy hier doet dat ook..
altijd met al zijn eten..
ik weet ook niet waarom.. hij heeft verder nergens last van..
altijd met al zijn eten..
ik weet ook niet waarom.. hij heeft verder nergens last van..
Ik dacht altijd dat het het langs elkaar 'heenscharen' van de (knip)kiezen was, maar nu lees ik in een eerder bericht dat iemand een kat zonder kiezen heeft die hetzelfde geluid maakt. Nu weet ik het ook niet meer...