Onze grote vriend is er niet meer...
Moderator: Lizzy
-
banasharis
- 1-ster

Re: Onze grote vriend is er niet meer...
Wat ontzettend triest om zo jong en plotseling afscheid te moeten nemen van je kanjer. Heel veel sterkte.
Jemmig wat een verlies!!
Veel sterkte

Veel sterkte
-
sem-agility
- 2-sterren

heel veel sterkte

veel sterkte, niet eerlijk zo jong nog 
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
getsie, ik lees het nu pas. Wat een verdriet, zo jong, heel veel sterkte

Lieve Bep en Ruud, ik lees je berichtje hier nu pas...
Jairo was een lieverd, de grote grijze knuffel. Sultans allereerste Cane Corsovriend.
Dankzij Jairo en jullie zijn wij met Barf in aanraking gekomen...
Al zagen we elkaar niet vaak, Jairo had een speciaal plaatsje bij ons. Ook hier nogmaals heel veel sterkte...
Jairo was een lieverd, de grote grijze knuffel. Sultans allereerste Cane Corsovriend.
Dankzij Jairo en jullie zijn wij met Barf in aanraking gekomen...
Al zagen we elkaar niet vaak, Jairo had een speciaal plaatsje bij ons. Ook hier nogmaals heel veel sterkte...
Nogmaals iedereen bedankt voor de lieve reacties :hug2: het is nog steeds erg stil in huis, we merken nu pas hoe aanwezig hij wel niet was 
We hebben het nooit als vervelend ervaren, maar nu merk je echt bij alles wat je doet dat hij er niet is, hij hield je altijd in de gaten, stond eigenlijk heel vaak achter of naast je, blafte het hardst als er iets was, lag altijd op schoot of naast je op de bank enz enz. Kan er nu wel om glimlachen, hij was zo ontzettend leuk
en wat een band had ik met dat beest 
@ sylvia en Sultan: leuk dat Jairo er voor heeft gezorgd dat jullie 4 honden ook zo lekker Barfen!
We hebben het nooit als vervelend ervaren, maar nu merk je echt bij alles wat je doet dat hij er niet is, hij hield je altijd in de gaten, stond eigenlijk heel vaak achter of naast je, blafte het hardst als er iets was, lag altijd op schoot of naast je op de bank enz enz. Kan er nu wel om glimlachen, hij was zo ontzettend leuk
@ sylvia en Sultan: leuk dat Jairo er voor heeft gezorgd dat jullie 4 honden ook zo lekker Barfen!
-
Red_Hunter
- 5-sterren

- Contacteer:
Lees dit nu pas, wat vreselijk om een hond al zo vroeg te moeten missen.
Zeker zal dit een kale plek in huis geven.
Hoe gaat het nu met je andere hond?
Ik weet dat er van bach bloesem een samenstelling is die honden helpen een trauma te verwerken, misschien iets voor hem.
Groetjes Trudie
Ik weet dat er van bach bloesem een samenstelling is die honden helpen een trauma te verwerken, misschien iets voor hem.
Groetjes Trudie
-
jantjehermien
- 3-sterren

Wat afschuwelijk om je hond zo plotseling te moeten missen.Ook ik wil jullie veel sterkte wensen en geef een dikke knuffel aan je andere honden.

Dankjewel voor je tip!! Hij is nog steeds een beetje uit zn doen, terwijl hij zo'n stoere vent lijkt en iedereen een blokje om loopt voor deze jongen, maar hij is zo gevoelig.Red_Hunter schreef: Lees dit nu pas, wat vreselijk om een hond al zo vroeg te moeten missen.
Groetjes Trudie
Jemig ik lees dit nu pas.
Wat erg om je kanjer zo jong al te moeten verliezen.
Ik wens jullie heel veel sterkte bij t verwerken van dit verdriet.
Wat erg om je kanjer zo jong al te moeten verliezen.
Ik wens jullie heel veel sterkte bij t verwerken van dit verdriet.
wat jong nog, veels te jong, heel veel sterkte met dit verlies