Ik denk dat ik voor die paar dagen toch maar gewoon de CB in rollen meeneem. Moet zich idd wel goed kunnen houden die paar dagen.brie schreef: En? heb je inmiddels al een oplossing bedacht? Of blijf je bij je oude idee en ga je toch brokken voeren?
Ook ik heb familieleden en vrienden die "er niet zo goed tegen kunnen"
Mijn honden logeren regelmatig bij een ander en in het begin gaf ik ze dan een rol carnibest mee. Inmiddels heb ik echt zoiets van: dikke pech, hier heb je een eendenkarkas, als je er niet naar kan kijken hoe mijn hond het opeet, dan kijk je maar de andere kant op.
Toby krijgt jeuk van carnibest en smuldier, zelfs een stukje brood zorgt bij hem al voor een rode jeukbuik. Ik zou mijn dieren het dus niet aan willen doen dat ze brokkenmeuk zouden moeten vreten..
Dan voeren we maar buiten.
Ik ben echt een leek wat betreft het echte barfen. Het idee dat ik mijn hond rauw rundergehakt kan voeren ! Daar zou ik nooit opgekomen zijn!
Ik had een mailtje gestuurd naar Renske met de vraag of er gluten in de MOP brok zitten en daar kreeg ik volgend antwoord op:
Ik weet dat de meesten hier totaal anti brok zijn, maar op vakantie met de caravan ga ik echt niet moeilijk doen. Ik kan wel elke dag vlees in de supermarkt gaan kopen, maar dan nog...wat voer ik er bij aan groente? Als je zelf zowat elke avond uiteet , dan heb ik dus geen tafelrestjes groente over. Ik zie me ook niet in een caravan rauwe groente staan pureren; laat staan dat er een staafmixer in de caravan zitDe Renske MOP Kip en Lam zijn glutenvrij van granen. Ze bevatten wel een klein gehalte aan maïs (nu reageren de meeste honden hier niet op). Vanaf eind november hebben wij een neiuwe in de range van de Renske MOP, namelijk de Renske MOP Prestige, deze bevat geen enkele gluten, er zit namelijk enkel de hele rijstkorrel en aardappelen in. Daarnaast zal dit wel weer dit ongekende hoge gehalte aan Omega 3 bevatten!
Dus..als het kan, dan voer ik haar maar een paar weken "junkfood"
En gaat het niet...dan zal ik van te voren moeten kijken waar we naar toe gaan en waar goed KVV te krijgen is. Maar zover is het nog niet. Daar heb ik nog een half jaartje de tijd voor.