ik heb iets vreselijk ondekt bij Lupa
Moderator: Lizzy
-
RupsenStorm
- 3-sterren

Re: ik heb iets vreselijk ondekt bij Lupa
Ik heb Do gesproken voordat ze ging violen en ik zou het eerst met Erwin overleggen of het zin had om eerder naar ons toe te komen of om tot maandag te wachten in A'dam.Mister T schreef: Morgenochtend rijden do en ik naar Edith (fido) en Erwin voor n foto,we hebben om half 12 n afspraak,do weet dit nog niet omdat ze is violen maar omdat ik toch al mee zou gaan,heb ik samen met Edith deze afspraak gemaakt zodat ze niet tot maandag hoeft te wachten![]()
Indien nodig kan ze maandag nog naar A'dam ....
Omdat Do al weg was toen ik antwoord had heb ik contact gehad met Pam en later ook met Do haar man. Morgen maken we foto's en kijken we stap voor stap verder.
ik zou ook zo slecht tot maandag kunnen wachten
-
Sylvi@
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik duim voor je dat het niet is wat gedacht wordt!!! Fijn dat je morgen al bij Edith en Erwin terecht kan!!! 
ik heb niks geregeld hoor,do had zelf al contact gehad met edith en gezegd dat edith dan ook ff contact met mij moest opnemen omdat do vanavond was violen ;)Lo schreef: Jemig.
Geweldig Mister T/Pam, dat je dit hebt geregeld
Sterkte voor jullie allemaal.
-
verwonderd
ok, ik trek bij deze de complimenten inMister T schreef: ik heb niks geregeld hoor,do had zelf al contact gehad met edith en gezegd dat edith dan ook ff contact met mij moest opnemen omdat do vanavond was violen ;)
Maar je bent er wel
ach Do, dat is niet waar je op zit te wachten
Gelukkig dat je morgen al bij Edith en Erwin terecht kunt. Wachten tot maandag maakt je ook alleen maar gek
Heel veel sterkte voor morgen

Wat een nare berichten
Super dat je morgen al bij Erwin terecht kunt voor een foto! Ik zal duimen voor Lupa dat het toch allemaal meevalt!
O wat fijn !!! Wat een goed dat je bij Edith en Erwin terecht kan Do !!!Mister T schreef: Morgenochtend rijden do en ik naar Edith (fido) en Erwin voor n foto,we hebben om half 12 n afspraak,do weet dit nog niet omdat ze is violen maar omdat ik toch al mee zou gaan,heb ik samen met Edith deze afspraak gemaakt zodat ze niet tot maandag hoeft te wachten![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Fijn dat ze in eerste instantie niet tot maandag hoeft te wachten! :thumbup: Ik duim voor Lupa..Mister T schreef: Morgenochtend rijden do en ik naar Edith (fido) en Erwin voor n foto,we hebben om half 12 n afspraak,do weet dit nog niet omdat ze is violen maar omdat ik toch al mee zou gaan,heb ik samen met Edith deze afspraak gemaakt zodat ze niet tot maandag hoeft te wachten![]()
wat fijn dat jullie morgen al bij E&E terecht kunnen. ik duim dat alles mee zal vallen.
He bah Dominica...op zulke dingen zit je niet te wachten 
Ik duim mee dat het toch mee zal vallen
Succes!!
Ik duim mee dat het toch mee zal vallen
Succes!!
Pam is gewoon een ECHTE vriendin! voor DoMister T schreef: ik heb niks geregeld hoor,do had zelf al contact gehad met edith en gezegd dat edith dan ook ff contact met mij moest opnemen omdat do vanavond was violen ;)
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
nou hopelijk word het morgen goed nieuws
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

O wat erg, dacht ook dat het wel mee zou vallen en dan nu dit
gelukkig dat je morgen terecht kan bij Edith en Erwin voor foto's!!! Hier draaien de duimen snoeihard!
- Charlie Angel
- Moderator
Jeetje Do, wat een schrik zeg.
Wat fijn dat je morgen toch al terecht kunt bij Erwin en Edith, tot maandag wachten is wel heel erg lang.
De duimen draaien hier volop voor Lupa en ik hoop echt dat het toch mee gaat vallen.
Wat fijn dat je morgen toch al terecht kunt bij Erwin en Edith, tot maandag wachten is wel heel erg lang.
De duimen draaien hier volop voor Lupa en ik hoop echt dat het toch mee gaat vallen.