Ik ben nu voor het eerst op barfplaats
Groet, Anneli.
Moderator: Lizzy

ga ik in meehetty2 schreef: Ik ben pas een paar maanden bezig, dus zeker geen kenner. Maar misschien is het goed als je eens in het bibliotheek gedeelte van het forum kijkt. Daar staat avonden lees-plezier. Daarin kan je ook lezen waarom verschillende diersoorten goed is.
Geef je trouwens alleen spiervlees en organen, geen vleesbotten?? Of bedoelde je dat met kip??

In die sinaasappel zitten ook weer stoffen die niet in de banaan zitten en andersom.Lizzy schreef: Jij zelf wisselt je fruit af voor sinasappel of manderijn of banaan.
Dat denk ik ook wel; Herby heeft zoveelAnneli schreef: Nu ben ik getipt voor herbyvers uit Friesland. Het gaat helemaal goed komen.
Anneli.
hoi Anneli, train je toevallig met je hond in Enter?Anneli schreef: Bedankt voor jullie reacties!
Het is voor de hond ook heerlijk al die verschillende voedingen en dat ga ik ook zeker doen, ik ben n.l. nog maar net bezig. Ik vroeg me alleen af of het qua vitamines e.d. nog wat uitmaakte of je nu rund of b.v. schaap voert. Ik heb van een slachthuis al pens en kopvlees van het rund maar kan daar helaas niet aan geit en schaap komen en van de markt heb ik kippen vleugels en organen. Nu ben ik getipt voor herbyvers uit Friesland. Het gaat helemaal goed komen.
Anneli.