ik heb iets vreselijk ondekt bij Lupa
Moderator: Lizzy
Re: ik heb iets vreselijk ondekt bij Lupa
owww Do.. wat erg! je zult wel tegen de muur lopen nu... ook wij zijn in gedachten bij je.. ben sterk voor Lupa!!!
heeel heel heel veel sterkte..
heeel heel heel veel sterkte..
- Charlie Angel
- Moderator
Lieve Do, ik vind het echt zo verschrikkelijk voor jullie.
Ik denk aan jullie en ik huil met jullie mee, maar ik zou zo graag meer voor jullie willen doen.

Dat het ook zo snel gaat zeg, probeer nog volop van jullie meisje te genieten, te knuffelen met haar.
Heel veel sterkte!
Ik denk aan jullie en ik huil met jullie mee, maar ik zou zo graag meer voor jullie willen doen.
Dat het ook zo snel gaat zeg, probeer nog volop van jullie meisje te genieten, te knuffelen met haar.
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte
Wat een slechte prognose. :'(
Lees net dat het vooral bij Flatjes en Berners voorkomt.
Wat een ongelooflijke pech. Zo oneerlijk, zo'n lieve hond. :'(

Fijn dat je vrij hebt kunnen nemen om er voor haar te zijn. Geniet nog van haar goede momenten. :-*
Lees net dat het vooral bij Flatjes en Berners voorkomt.
Wat een ongelooflijke pech. Zo oneerlijk, zo'n lieve hond. :'(
Fijn dat je vrij hebt kunnen nemen om er voor haar te zijn. Geniet nog van haar goede momenten. :-*
Oh nee, toch slecht nieuws. Ik zit hier een potje te janken. Ik heb erg meegeleefd en toch gehoopt op een wondertje voor Lupa maar het mag niet zo zijn! 
Wat oneerlijk, heel veel sterkte en probeer toch nog van haar te genieten van haar goede momenten in de misschien nog korte tijd dat ze bij jullie mag zijn.
Wat oneerlijk, heel veel sterkte en probeer toch nog van haar te genieten van haar goede momenten in de misschien nog korte tijd dat ze bij jullie mag zijn.
-
Femke
- 5-sterren

Verschrikkelijk Do en Hans, ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet

- - Judith -
- 5-sterren

Ow neeeeeee
Dat mag toch niet zo maar??? Heel veel sterkte Do en Hans...

- roksefloks
- 4-sterren

Oh, Do wat erg. Wat een onwezenlijk bericht.
Geniet van elkaar.....zoveel je kan....zolang je kan..... 
Oh Do wat vreselijk, weet heel even niet wat ik zeggen moet meid, ik leef met je mee, heel heel veel sterkte. :'(

ow men Do, ik weet niet wat ik hiervan moet zeggen, heel veel sterkte, en geniet van Lupa.
ook hiervandaan een virtual hug!
ook hiervandaan een virtual hug!
Owwww, wat erg zeg!!!
Vreselijk!
Heel veel sterkte en wijsheid voor jullie!!
Vreselijk!
Heel veel sterkte en wijsheid voor jullie!!
-
Mariska
- 3-sterren

- Contacteer:
Oh nee Do...wat een afschuwelijk bericht....ik ben sprakeloos, heb afgelopen week even meegelezen en niet verwacht dat het zo ernstig zou zijn...wat zullen jullie een verdriet hebben om jullie mooie lieve Lupa...ik wens jou en Hans heel veel sterkte toe..
Lieve Do en Hans. Woorden schieten hier tekort. Ik leef en huil met jullie mee om Lupa.
Maak er samen nog een mooie tijd van!

Maak er samen nog een mooie tijd van!
Weet niet wat ik moet zeggen, ik wens jullie heel veel wijsheid en kracht.... 
Nu maar eens een reactie van mij via Bp.
De afgelopen week erg met Do meegeleeft. Hoorde natuurlijk het verhaal van Erwin en zijn zorgen en dan begint er zo'n scheurend gevoel bij mij persoontje
Ik wil Do troosten maar kan het gewoon niet
Het is oneerlijk om haar troostende woorden toe te spelen terwijl het er niet goed uitzag. Natuurlijk weet je het pas zeker als er een diagnose is gesteld........
Gister de pathaloog aan de telefoon gehad en dan wordt de hoop op iets positiefs bijna 0%. Om het zeker te weten moesten we nog een dag langer geduld hebben en dan komt de uitslag.
Vanmiddag heel wat telefoontjes gepleegd (btw een heerlijk meewerkende UKG, maar niet heus
) en nog wat collega da aan de telefoon gehad. Ook wij geven niet zomaar op en waren vandaag opzoek naar een plek voor Lupa waar ze geholpen kan worden.
Wat willen we Do en Lupa graag helpen! Maar we zijn beperkt in ons menszijn en, helaas in dit soort gevallen, god niet
De afgelopen week erg met Do meegeleeft. Hoorde natuurlijk het verhaal van Erwin en zijn zorgen en dan begint er zo'n scheurend gevoel bij mij persoontje
Gister de pathaloog aan de telefoon gehad en dan wordt de hoop op iets positiefs bijna 0%. Om het zeker te weten moesten we nog een dag langer geduld hebben en dan komt de uitslag.
Vanmiddag heel wat telefoontjes gepleegd (btw een heerlijk meewerkende UKG, maar niet heus
Wat willen we Do en Lupa graag helpen! Maar we zijn beperkt in ons menszijn en, helaas in dit soort gevallen, god niet