ik heb iets vreselijk ondekt bij Lupa
Moderator: Lizzy
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: ik heb iets vreselijk ondekt bij Lupa
wat is het toch verschrikkelijk verdrietig...
heel veel sterkte en geniet nog heel veel met haar
heel veel sterkte en geniet nog heel veel met haar
Met tranen in mijn ogen typ ik dit...
Do en Hans wat zijn jullie een kanjers zoals jullie hier mee omgaan.
Geniet ieder moment van haar, voel,knuffel,streel en ruik d'r.
En weet dat ze een heel mooi hondeleven bij jullie heeft,
100% procent zichzelf kan zijn tot aan het einde...
Heel veel sterkte en heel veel warmte voor jullie hele roedel,

Do en Hans wat zijn jullie een kanjers zoals jullie hier mee omgaan.
Geniet ieder moment van haar, voel,knuffel,streel en ruik d'r.
En weet dat ze een heel mooi hondeleven bij jullie heeft,
100% procent zichzelf kan zijn tot aan het einde...
Heel veel sterkte en heel veel warmte voor jullie hele roedel,
Do en Hans,
geniet van de tijd die jullie samen nog hebben met jullie Lupa.
Ook ik vind het heel goed dat ze gewoon Lupa mag zijn tot het einde en geweldig dat jullie daarna mee willen werken aan het kankeronderzoek.
Nogmaals heel erg veel sterkte
en een dikke knuffel voor Lupa

geniet van de tijd die jullie samen nog hebben met jullie Lupa.
Ook ik vind het heel goed dat ze gewoon Lupa mag zijn tot het einde en geweldig dat jullie daarna mee willen werken aan het kankeronderzoek.
Nogmaals heel erg veel sterkte
Ontzettend veel sterkte gewenst.

Oh Do,
Wat verschrikkelijk voor jullie en Lupa.
Ik vind het wel heel moedig hoe je ermee omgaat en dat je meedoet aan het onderzoek.
Heel veel sterkte en :bigarmhug:
Wat verschrikkelijk voor jullie en Lupa.
Ik vind het wel heel moedig hoe je ermee omgaat en dat je meedoet aan het onderzoek.
Heel veel sterkte en :bigarmhug:
-
Dark-Flame
- 1-ster

Heel veel sterkte de komende tijd en geniet nog van haar.
Yvonne & Flame
Yvonne & Flame
Ja wat moet ik nog meer zeggen dan heel veel sterkte 
Alles wat ik had kunnen zeggen is gezegd. Wens jou en Hans heel heel veel sterkte de komende tijd.
Ik kon het nu pas lezen. En heb even geen woorden. Heel veel sterkte. Geniet van haar, laat haar alle plekjes nog even zien waarvan ze heeft genoten.
Ik lees nu pas hoe alle onderzoeken zijn afgelopen en dat is dus zwaar k*t
.
Ik wens jou en Hans heel veel sterkte de komende tijd en geniet zoveel je kunt van je mooie en lieve meid!
Ik wens jou en Hans heel veel sterkte de komende tijd en geniet zoveel je kunt van je mooie en lieve meid!
Ik vind het best wel moeilijk om te reageren. Ben zo bezig, in mijn hoofd
, om een lijn te trekken tussen de ontdekking bult Lupa, zeer snelle groei en dan die uitslag die ik als 1e onder mijn neus kreeg
. En nu ikzelf een bult ontdekt, zeer snel gegroeid en morgen pas meer wetenschap.
Ik heb het jou aldoor gezegd: stap voor stap, we bekijken het stap voor stap. Ik weet niet voor wie ik het nu schrijf voor jou of voor mijzelf
sorry.
Do en Hans, zo goed hoe jullie je erdoor slaan. De emoties zijn gewoon zó groot! en dan de keuze die jullie maken om Lupa mee te laten doen aan het kankeronderzoek, zo nuchter, zo dapper en zo ontzettend nodig!
Wanneer Lupa gaat weten we (gelukkig) nog niet maar ik weet wel dat Zelda gedeeltelijk ook is opgevoed door Lupa. Bepaalde trekjes ga je vast wel herkennen als het zo ver is
Fijn dat het zo geregeld kan worden met je eigen da, je gaf het al aan, jullie hebben een goede relatie. Zeker met dit soort dingen heel belangrijk!
Ik ga je zeker nog een keer bellen, maar nu nog ff niet
Mega knuffel voor Lupa en ook voor Zelda
Ik heb het jou aldoor gezegd: stap voor stap, we bekijken het stap voor stap. Ik weet niet voor wie ik het nu schrijf voor jou of voor mijzelf
Do en Hans, zo goed hoe jullie je erdoor slaan. De emoties zijn gewoon zó groot! en dan de keuze die jullie maken om Lupa mee te laten doen aan het kankeronderzoek, zo nuchter, zo dapper en zo ontzettend nodig!
Wanneer Lupa gaat weten we (gelukkig) nog niet maar ik weet wel dat Zelda gedeeltelijk ook is opgevoed door Lupa. Bepaalde trekjes ga je vast wel herkennen als het zo ver is
Fijn dat het zo geregeld kan worden met je eigen da, je gaf het al aan, jullie hebben een goede relatie. Zeker met dit soort dingen heel belangrijk!
Ik ga je zeker nog een keer bellen, maar nu nog ff niet
Mega knuffel voor Lupa en ook voor Zelda
Mariska schreef: Lieve Do, wat ontzettend dapper van jullie om op deze manier met de ziekte van Lupa om te gaan..het getuigt van ontzettend veel liefde en respect voor Lupa om haar te laten gaan als het eenmaal zover is en het niet te rekken. Dat jullie vervolgens meewerken aan het onderzoek vind ik ook heel erg dapper...ik heb heel heel veel respect voor jullie! Maar wat moet het zwaar zijn voor jullie...wat een verdriet zullen jullie hebben...ik hoop dat Lupa nog even bij jullie mag blijven en dat jullie van haar kunnen genieten..koester elk moment dat jullie nog samen zijn...heel veel sterkte
Sluit me hier bij aan.
Dat is dierenliefde.
Heel veel sterkte en kracht toegewenst.