onvoorstelbaar,haar snuitje lijkt sinds gisteren grijzer en ze lijkt magerder en voor t eerst kreeg ik bij binnenkomst geen schoen tegen mn kop ....dit alles zegt genoeg....
ik heb iets vreselijk ondekt bij Lupa
Moderator: Lizzy
Re: ik heb iets vreselijk ondekt bij Lupa
do is vanmiddag bij de da geweest,de tumor vreet zich naar buiten en t gaat in n heel rap tempo....do en hans moeten binnen nu en n paar dagen n vreselijke beslissing nemen...

onvoorstelbaar,haar snuitje lijkt sinds gisteren grijzer en ze lijkt magerder en voor t eerst kreeg ik bij binnenkomst geen schoen tegen mn kop ....dit alles zegt genoeg....

Mister T schreef: do is vanmiddag bij de da geweest,de tumor vreet zich naar buiten en t gaat in n heel rap tempo....do en hans moeten binnen nu en n paar dagen n vreselijke beslissing nemen...![]()
onvoorstelbaar,haar snuitje lijkt sinds gisteren grijzer en ze lijkt magerder en voor t eerst kreeg ik bij binnenkomst geen schoen tegen mn kop ....dit alles zegt genoeg....![]()
![]()
Wat gaat dat dan ineens snel.

Sterkte Do, Hans en Lupa.
Sterkte Do, Hans en Lupa.
Ook ik weet niet zo goed wat te zeggen. Zoveel verdriet, het doet vanachter de computer pijn!

Mijn God, wat gaat dat snelMister T schreef: do is vanmiddag bij de da geweest,de tumor vreet zich naar buiten en t gaat in n heel rap tempo....do en hans moeten binnen nu en n paar dagen n vreselijke beslissing nemen...![]()
onvoorstelbaar,haar snuitje lijkt sinds gisteren grijzer en ze lijkt magerder en voor t eerst kreeg ik bij binnenkomst geen schoen tegen mn kop ....dit alles zegt genoeg....![]()
![]()
Het is gewoon niet eerlijk
Als je Do spreekt Pam, wens haar wederom alle moed, kracht en sterkte toe van ons, OK? En een dikke knuffel op Lupa d'r grijze snuitje............
O wat vreselijk
Ik leef met jullie mee en denk aan jullie Do en Hans 
Jullie moeten nu door een hel gaan
Veel kracht en sterkte !
Jullie moeten nu door een hel gaan
Veel kracht en sterkte !
Ach gos, wat gaat het snel,
. Vreselijk om meet te maken. Ik kan jullie alleen maar alle liefs en sterkte wensen! 
-
senadance
- 5-sterren

- Contacteer:
woorden schieten te kort

-
chamourel
- 4-sterren

- Contacteer:
lieve Do en Hans en alle andere nauw betrokkende ik weet echt niets te zeggen

ik vind het vreselijk voor jullie
en wens jullie heel erg veel sterkte

ik vind het vreselijk voor jullie
Pffff wat moeilijk zeg, en dan in zo een korte tijd 
Sterkte
Sterkte
-
macgirlie
- 4-sterren

- Contacteer:
Och jee, wat een hartverscheurend nieuws. Ergens hou je toch de hoop dat de ziekte zich maar langzaam ontwikkelt. Maar dit klinkt niet goed
het tij lijkt niet meer te keren. Tja en wat moet je dan nog zeggen.... behalve dan dat ik Do, Hans, Zelda en vooral Lupa een toch nog heel waardevolle periode toewens en dat ze ergens de kracht vinden om hier mee om te gaan.
-edit: typefout -
-edit: typefout -
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Pfff hier word een mens een beetje veel stil van 
Dat het zo snel moet gaan. Bijna geen tijd om aan "het idee" te wennen, laat staan om
nog een paar leuke fijne/dagen te hebben samen.
Wederom een dikke knuffel voor Lupa en voor jullie
Dat het zo snel moet gaan. Bijna geen tijd om aan "het idee" te wennen, laat staan om
nog een paar leuke fijne/dagen te hebben samen.
Wederom een dikke knuffel voor Lupa en voor jullie
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren