ik heb iets vreselijk ondekt bij Lupa
Moderator: Lizzy
-
Do
Re: ik heb iets vreselijk ondekt bij Lupa
heb de 5 generaties stamboom uitgedraaid voor de kanker onderderzoek
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Heel, heel, HEEL veel sterkte Do en Hans!
Goed dat jullie meewerken aan dat onderzoek. Hopelijk kan Lupa op die manier nog een steentje bijdragen aan het voorkomen van deze vreselijke ziekte bij de volgende generaties flatjes.
Zolang Lupa nog vrolijk is en zich buiten goed kan vermaken zou ik haar nog maar lekker een paar dagen verwennen. Je merkt het vanzelf als zij vindt dat het genoeg is geweest. Het is hoe dan ook een zware en emotionele periode voor jullie. Kan me goed voorstellen dat Hans nog een keer met haar naar het strand wil.
Is het geen optie om binnenshuis Lupa en Zelda apart te houden? Zelda heeft waarschijnlijk feilloos door dat Lupa ziek is en hoe hard het ook is, voor honden is het normaal roedelgedrag dat een ziek dier geen nut meer heeft voor de roedel. Hier lag Boefje gedurende de laatste periode van haar leven ook buiten de groep. Ik heb haar toen gewoon apart gezet en het haar zo comfortabel mogelijk gemaakt totdat ze zelf aangaf dat het genoeg was geweest.
Nogmaals heel veel sterkte!
Zolang Lupa nog vrolijk is en zich buiten goed kan vermaken zou ik haar nog maar lekker een paar dagen verwennen. Je merkt het vanzelf als zij vindt dat het genoeg is geweest. Het is hoe dan ook een zware en emotionele periode voor jullie. Kan me goed voorstellen dat Hans nog een keer met haar naar het strand wil.
Is het geen optie om binnenshuis Lupa en Zelda apart te houden? Zelda heeft waarschijnlijk feilloos door dat Lupa ziek is en hoe hard het ook is, voor honden is het normaal roedelgedrag dat een ziek dier geen nut meer heeft voor de roedel. Hier lag Boefje gedurende de laatste periode van haar leven ook buiten de groep. Ik heb haar toen gewoon apart gezet en het haar zo comfortabel mogelijk gemaakt totdat ze zelf aangaf dat het genoeg was geweest.
Nogmaals heel veel sterkte!
Dit is bizar Do! Dit is ongeloofijk, onwerkelijk en zooooo oneerlijk! Niet te bevatten hoe deze rotziekte zo snel slachtoffers kan maken en hoe hij zich in 't leven kan vreten van zo'n dierbaar gezinslid! Wat moet jij je machteloos voelen en boos en verdrietig.... Tranen prikken in mijn ogen en ik kan 't nauwelijks bevatten, wat een schrik!
Lieve Do, ik wens je ontzettend veel sterkte! En ik hoop dat je naast al het verdriet nog een paar heel intens mooie momenten met Lupa mag beleven.... En dat 't afscheid mooi wordt....

Zo, en nu ga ik een potje janken....

Rachel.
Lieve Do, ik wens je ontzettend veel sterkte! En ik hoop dat je naast al het verdriet nog een paar heel intens mooie momenten met Lupa mag beleven.... En dat 't afscheid mooi wordt....
Zo, en nu ga ik een potje janken....
Rachel.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
-
nikèdog2000
- 5-sterren

lieve do en hans
ik denk dat zelda het aan voelt dat lupa dood gaat
het is verschrikkelijk
en hans geniet nog maar even van haar dikke kus :-*

en een knuffel voor lupa

ik denk dat zelda het aan voelt dat lupa dood gaat
het is verschrikkelijk
en hans geniet nog maar even van haar dikke kus :-*
en een knuffel voor lupa
- - Judith -
- 5-sterren

Ow wat afschuwelijk Do en Hans... Heel, heel, heel veel sterkte en geniet nog zo veel jullie kunnen van jullie lieve Lupa.
Heel veel sterkte gewenst voor jou,Hans en Lupa
Ook sterkte met het nemen van die rotbeslissing ,straks

Dit is zo ontoereikend ,maar komt wel uit mijn hart
Ook sterkte met het nemen van die rotbeslissing ,straks
Dit is zo ontoereikend ,maar komt wel uit mijn hart
-
Do
tja...dit is de medische hoek dus...

Laatst gewijzigd door Do op za 29 nov 2008, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Het ziet er wel redelijk schoon uit, toch?
-
Do
ja vandaag zit het ok uitSonja schreef: Het ziet er wel redelijk schoon uit, toch?
Do ik had nog niet gereageerd, want bij het woord kanker, denk ik meteen oei en ik wilde je niet meteen de hoop ontnemen.
Nu je weet hoe ernstig het is, geniet van Lupa zo lang ze zonder pijn is. Denk niet, het wordt woensdag of donderdag. Lupa zal het je aangeven als het tijd is.
Sterkte de komende dagen.
gr.
Nicolette
Nu je weet hoe ernstig het is, geniet van Lupa zo lang ze zonder pijn is. Denk niet, het wordt woensdag of donderdag. Lupa zal het je aangeven als het tijd is.
Sterkte de komende dagen.
gr.
Nicolette
-
sem-agility
- 2-sterren

ik heb hier geen worden voor
Met tranen in mijn ogen heb ik je bericht gelezen en toen ik las dat Hans alleen met haar naar het strand gaat 'net alsof het een laatste wedstrijd is' liepen mijn ogen over.
Ik wens jullie de resterende dagen heel erg veel sterkte en wijsheid voor het kiezen van het juiste moment. Geniet nog van Lupa zo lang het kan!
.
Ik wens jullie de resterende dagen heel erg veel sterkte en wijsheid voor het kiezen van het juiste moment. Geniet nog van Lupa zo lang het kan!
Laatst gewijzigd door Mayka op za 29 nov 2008, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.