ik heb iets vreselijk ondekt bij Lupa
Moderator: Lizzy
Re: ik heb iets vreselijk ondekt bij Lupa
ik wens jullie heel veel wijsheid en dat jullie goed naar lupa blijven kijken... dan weet je wanneer het zover is...
Ik kan dit topic haast niet lezen zonder zelf te gaan zitten huilen; het brengt alles van Bas keihard bij me terug (vreselijke ontdekking, foute uitslag, medicatie tijd geven, geen hoop meer en binnen vijf dagen was het uit en over.... ) Diezelfde bizarre harde situatie hebben jullie nu voor je en er is geen mens die jullie kan vertellen wat wijsheid is behalve dat je nog Lupa helemaal plat moet knuffelen nu het nog kan. En in laten slapen is zo vreselijk omdat het onomkeerbaar is maar tegelijkertijd.... het is heel bijzonder dat als niets meer kan en niets meer helpt, verder lijden bespaart kan blijven.
Nogmaals ik wens jullie alle wijsheid en sterkte en ik weet even niet hoe ik dit topic blijf volgen want om iedere keer zelf tranen met tuiten te huilen is ook niet echt handig...
Ik kan dit topic haast niet lezen zonder zelf te gaan zitten huilen; het brengt alles van Bas keihard bij me terug (vreselijke ontdekking, foute uitslag, medicatie tijd geven, geen hoop meer en binnen vijf dagen was het uit en over.... ) Diezelfde bizarre harde situatie hebben jullie nu voor je en er is geen mens die jullie kan vertellen wat wijsheid is behalve dat je nog Lupa helemaal plat moet knuffelen nu het nog kan. En in laten slapen is zo vreselijk omdat het onomkeerbaar is maar tegelijkertijd.... het is heel bijzonder dat als niets meer kan en niets meer helpt, verder lijden bespaart kan blijven.
Nogmaals ik wens jullie alle wijsheid en sterkte en ik weet even niet hoe ik dit topic blijf volgen want om iedere keer zelf tranen met tuiten te huilen is ook niet echt handig...
Ik weet het, maar ik durfde het niet te herhalen wat je toen zei, wie had ook verwacht dat Lupa zou gaan ipv de ouwe mutsDo schreef: ja, en ik zei tegen je
"volgende jaar als we puppies hebben wordt het heel erg druk..............."
I zit gewoon te huilen als ik over jullie Lupa lees.

Wat vreselijk allemaal en wat gaat het hard zeg.
Jullie zijn constant in mijn gedachten. Ik hoop dat jullie nog even van jullie meisje mogen genieten.
Heel veel sterkte
Wat vreselijk allemaal en wat gaat het hard zeg.
Jullie zijn constant in mijn gedachten. Ik hoop dat jullie nog even van jullie meisje mogen genieten.
Heel veel sterkte
Do en Hans, heel veel sterkte in deze zware tijden, Geniet nog van Lupa zolang het kan, en jij voelt als geen ander aan wanneer het voor Lupa genoeg is.Het klinkt raar, maar in de beslissing die je gaat nemen over leven en dood komt de beslissing nooit te vroeg of te laat maar altijd op de juiste tijd. Maar het blijft een moeilijk besluit.
Hans en Do een dikke knuffel voor jullie, en een kroel voor Lupa
Hans en Do een dikke knuffel voor jullie, en een kroel voor Lupa
Do, ben je nog naar de winner geweest vandaag en zoja, heb je nog een beetje afleiding gehad?
En heeft Hans nog gedaan wat hij wilde doen met jullie meiske?

En heeft Hans nog gedaan wat hij wilde doen met jullie meiske?
Pffff, ik kan alleen maar met natte ogen aan jullie denken!
Hoe was het vandaag Do ben je nog naar de Winner geweest? En hoe heeft hans zijn dag door gebracht?
Hoe was het vandaag Do ben je nog naar de Winner geweest? En hoe heeft hans zijn dag door gebracht?
-
Do
jaja ik ben er geweest
heel veel gehuild....een stuk of......36 keer?
met Lupa gaat het goed,maar ja dat is dubbel dus
ze is vandaag naar het strand gegaan en ze hebben lol gehad, lupa heeft zelf een hele moelijk I proef(jacht proef) gedaan in de zee, ze heeft gespeeld met andere honden, daarna zijn we naar pam geweest en daar gegeten en Tim had zoals altijd geen leven 8)
maar ja, morgen is het mischien anders
ik probeer nu per dag te genieten van mijn Lupatje, ik hoop dat het lukt
ze is vandaag naar het strand gegaan en ze hebben lol gehad, lupa heeft zelf een hele moelijk I proef(jacht proef) gedaan in de zee, ze heeft gespeeld met andere honden, daarna zijn we naar pam geweest en daar gegeten en Tim had zoals altijd geen leven 8)
Maak van elke dag die je nog hebt met Lupa een feest!! Als ik het zo lees heeft Lupa daar nog wel oren naar
.
De rest komt later....
Heel veel sterkte, maar ook nog heel veel plezier!!
De rest komt later....
Heel veel sterkte, maar ook nog heel veel plezier!!
Do ik denk dat het goed is wat je nu doet! Huilen en genieten van ieder moment met Lupa wat jullie hebben!
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
that's the spirit, hoe moeilijk het ook is, vooral in het hier en nu proberen te genieten met Lupa.... nogmaals sterke ermeeDo schreef: jaja ik ben er geweest
Heel veel sterkte...en geniet nu het nog kan.
Do hoe is het vandaag??? Heb je nog helemaal niet gezien hier.....
nee ik kijk ook elke keerDanny schreef: Do hoe is het vandaag??? Heb je nog helemaal niet gezien hier.....
Ik ben ook erg benieuwd 
Leef erg mee zoals iedereen.
Leef erg mee zoals iedereen.
Ik ook, iedere keer als ik BP opstart kijk ik eerst een hoe het met Do en Lupa gaat.
Ik hoop dat ze gisteren weer een mooie dag samen gehad hebben.
Ik hoop dat ze gisteren weer een mooie dag samen gehad hebben.