ik heb iets vreselijk ondekt bij Lupa
Moderator: Lizzy
-
Do
Re: ik heb iets vreselijk ondekt bij Lupa
met Lupa gaat het goed, ze heeft nog giga zin in het leven, ze rent ze rolt ze is blij
ik denk dat bij mij de eerste shok voorbij is(niet zo moelijk want ze is er nog), dit kan per dag veranderen natuurlijk
vandaag gaat het met haar goed en morgen?
omdat dit de medishe hoek is zal ik vragen om er een slotje op te zetten
waarom? omdat voor de mensen die dit gaan lezen omdat het mischien interessant is of het hun hondje overkomt zoveel, paginas geen toegevogde waarde geeft aan de info die belangrijk is ivm medishe hoek( vaag he wat ik bedoel)
wat ik nu zelf probeer is rust in mijn goofd te vinden en 100% te geniten van mijn kanjer
ik denk dat bij mij de eerste shok voorbij is(niet zo moelijk want ze is er nog), dit kan per dag veranderen natuurlijk
vandaag gaat het met haar goed en morgen?
omdat dit de medishe hoek is zal ik vragen om er een slotje op te zetten
waarom? omdat voor de mensen die dit gaan lezen omdat het mischien interessant is of het hun hondje overkomt zoveel, paginas geen toegevogde waarde geeft aan de info die belangrijk is ivm medishe hoek( vaag he wat ik bedoel)
wat ik nu zelf probeer is rust in mijn goofd te vinden en 100% te geniten van mijn kanjer
OK Do, ik zet er een slotje op. Maar, mocht je het om een of andere reden weer open willen hebben: laat het me weten, OK?
-
Do
wat zouden jullie doen?
de bobbel is een flinke bobbel aan het worden, ik ben bang dat die gaat onploffen

de bobbel is een flinke bobbel aan het worden, ik ben bang dat die gaat onploffen

- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
pff Do, ik weet het niet..
even langs de DA maar weer?
Staat de bobbel helemaal strak,gespannen?
Sorry Do, ik weet het echt niet, heb je contact opgenomen met je dierenarts?
-
Do
ja vind ik van welvanaalst schreef: pff Do, ik weet het niet..
ik ga morgen naar de da maar weer
jee Do,wat n moeilijke vraag...Do schreef: wat zouden jullie doen?
![]()
Heeft ze er veel last van? zoniet dan zou ik het lekker laten zoals het is en beschermen door er iets overheen te doen.
Een rondje DA kan nooit kwaad natuurlijk. Maar zolang ze er zin in heeft niet teveel aan laten klooien zou ik zelf denken.
Een rondje DA kan nooit kwaad natuurlijk. Maar zolang ze er zin in heeft niet teveel aan laten klooien zou ik zelf denken.
-
Do
maar denk je nioet dat door het halveren...ik zeg ook maar watsylvia schreef: Heeft ze er veel last van? zoniet dan zou ik het lekker laten zoals het is en beschermen door er iets overheen te doen.
straks moet ik haar laten inslapen vanwege een opengebarste poot
Och meis...ik zou inderdaad ook even een da raadplegen...
geen idee of het open kan barsten...dat lijkt me toch niet plezierig. :-\ :-*
geen idee of het open kan barsten...dat lijkt me toch niet plezierig. :-\ :-*
- spreeuwtje
- 5-sterren

agossie lupaatje toch.. :'(
wat verdrietig vind ik dit..
ik zou er iig een stevig verbandje om doen.. niet té stevig natuurlijk..
maar om te voorkomen dat ze het stuk stoot..
en idd even naar de DA..
sterkte
wat verdrietig vind ik dit..
ik zou er iig een stevig verbandje om doen.. niet té stevig natuurlijk..
maar om te voorkomen dat ze het stuk stoot..
en idd even naar de DA..
sterkte
Ontploffen zal het niet maar het zal wel een open wond worden. En dan gaat ze er waarschijnlijk ook last van krijgen. Je kunt er niet zoveel aan doen. Schoonhouden en probeer te voorkomen dat ze zich stoot.
-
Do
kan ik dat voorkomen door bv als we naar het bos gaan een verbandje om te doen?Hitam schreef: Ontploffen zal het niet maar het zal wel een open wond worden. En dan gaat ze er waarschijnlijk ook last van krijgen. Je kunt er niet zoveel aan doen. Schoonhouden en probeer te voorkomen dat ze zich stoot.
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
Je wilt niet weten, wat er bij Bjuly onder haar buik hangt.
(lijkt wel een geiten-uier)
Ik was ook bang, dat die ging ontploffen, maar "men" zegt dat dat niet gebeurd.
Mij is verteld, dat er wel gaatjes in kunnen gaan vallen, zodat ie gaat "lekken" ....
Ik moet ook afwachten wat er gaat gebeuren bij haar ......
(lijkt wel een geiten-uier)
Ik was ook bang, dat die ging ontploffen, maar "men" zegt dat dat niet gebeurd.
Mij is verteld, dat er wel gaatjes in kunnen gaan vallen, zodat ie gaat "lekken" ....
Ik moet ook afwachten wat er gaat gebeuren bij haar ......
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
lijk mij een plan, mits je het niet té strak doe, en ook weer loshaal als je thuis kom. En als zij er geen last van heb als je er een verbandje om doe.Do schreef: kan ik dat voorkomen door bv als we naar het bos gaan een verbandje om te doen?
Je kan de da raadplegen maar neig zelf om te zeggen, laat het maar zo, het zal ongetwijfeld ooit een open wond worden die mischien niet meer wil dichten/genezen, maar als de da er in gaat snijden zal het ook waarschijnlijk een wond worden die niet meer wil dicthen/genezen, dus dan ben je net zo ver van huis. Ik heb wel eens vaker honden gehad met groeisels, wij hebben het gewoon gelaten en gek genoeg konden ze soms heel groot worden eer ze openg gingen, helaas willen ze niet altijd genezen, maar soms verbazend genoeg toch wel.