hallo allemaal,
bedankt voor de tips alvast.
ik ben net bij de d.a geweest , en weer het zelfde liedje . hij heeft een prikje gehad en kreeg het advies om per direct te stoppen met kvv en barf. want ja, zeker in kip producten zit salmonella !! eigenlijk moest ik op de brokken en dan wel hele speciale dieet brokken voor gevoelige darmen. ik heb hem wel verteld dat ik dus absoluut niet overga op brokken, toen kwam hij met het idee de komende 3 weken gekookte rijst met gekookte kipfilet, maar of ik hier nu zo blij mee ben ? ik denk dat ik maar energique (nr 4 )ga proberen of zoiets ik weet het eigenlijk niet zo goed meer.
wat ik wel jammer vond is dat er geen bloed onderzoek is gedaan . en een ontslastings monster had ik dus niet omdat dribbel niet heeft gepoept .en omdat hij nu toch al aan de salasozulfa zit had dat monster toch niet goed geweest.
groetjes dineke
[/quote]nou wil ik niet l*llig doen, maar hier heb je helemaal niets aan. Ik zou eens een andere dierenarts opzoeken, vraag om een ontlasting onderzoek naar giardia. daarvoor moet je de ontlasting van drie dagen opvangen, dat wordt dan getest op de parasiet. Levert dat niets op, vraag dan voor een bloedonderzoek. En ik zou even niet rijst geven, lijk mij niet de slimste plan. Eerst maar eens uitzoeken wat er precies aan de hand is, of ten minste de meest voor de hand liggende uitsluiten
En vooral zoals jij zeg, niet op de brokken overgaan