Truus schreef:
O.K. weet jij daar ongeveer de prijs van?
Via Internet zijn ze 10 EURO, maar ik weet zeker dat ik MINDER heb betaald ................
Volgens mij was het toen iets van 10 GULDEN ..........
Ik weet niet wat ze nu bij de dierenarts kosten ...
Er zit een grote en een kleine in de verpakking, ze kosten bijna niets en werken grandioos!!
Kwam ze laatst tegen in een winkel waar ik ze absoluut niet had verwacht maar weet absoluut niet meer waar (kan kruitvat geweest zijn)
Er zit een grote en een kleine in de verpakking, ze kosten bijna niets en werken grandioos!!
Kwam ze laatst tegen in een winkel waar ik ze absoluut niet had verwacht maar weet absoluut niet meer waar (kan kruitvat geweest zijn)
Nooit gezien, maar lijkt me ook handig ..........
via Google zag ik dat ze per verpakking iets van 3 Euro zijn, kan dat ?
Laatst gewijzigd door K@rin op do 17 jun 2004, 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor kleine teekjes pak je de kleine en anders de grote, steek hem onder de teek tot deze vastzit, slagje draaien en weg is ie
De kat van mijn dochter had laast zo'n mini-teekje die je er never of nooit had uitgekregen met een pincet of iets anders...... 1 seconde later was ie pleitos
Goh, wat ben jij cruel zeg Ken je er nog een paar ?
Ik begrijp overigens al die teken materialen niet. Mijns inziens alleen maar geld klopperij. Hier gaat het met de hand en/of pincet. Gewoon zo'n wenkbrauw epileer pincet. Gaat prima voor alle verschillende teken maten en rassen. Na gebruik even met alcohol schoonmaken en klaar is het pincet weer voor eigen gebruik
Goh, wat ben jij cruel zeg Ken je er nog een paar ?
Ik begrijp overigens al die teken materialen niet. Mijns inziens alleen maar geld klopperij. Hier gaat het met de hand en/of pincet. Gewoon zo'n wenkbrauw epileer pincet. Gaat prima voor alle verschillende teken maten en rassen. Na gebruik even met alcohol schoonmaken en klaar is het pincet weer voor eigen gebruik
MVG, Nienke
En dat is dus zo fout als fout maar kan zijn. Met een gewoon pincet knijp je in de teek zodat er stoffen van de teek in het wondje worden gedrukt zodat de kans op besmetting vele malen groter is.
De kunst is juist om het kopje klem te zetten bij het verwijderen en niet aan het lichaam te komen.