Waar en hoe zilverwater?
Moderator: Lizzy
-
lobbes
Re: Waar en hoe zilverwater?
Als je het niet goed doet dan werkt het zilverwater juist toxisch dus pas op met zelf maken
groetjes ellen
groetjes ellen
Ik vind het ook wel ingewikkeld klinken... Kan je het zilverwater niet gewoon klaar bij de apotheker kopen, of is het dan minder goed (en duurder, I know) dan als je het zelf maakt?KARAMBA! Ze hebben -tig verschillende apparaatjes! Hoe weet ik nou welke de meest handige is?
Groetjes, Lizzy
En als je het per post laat toezenden, hoe zit het dan met de kwaliteit? Moet je het niet koel en droog en recht bewaren of zo?
Groetjes,
Anna.
-
sylvia
ja en wat ik ook las dat het vrij sterk was wel 15ppm???
ik heb het nu in een flesje van 30ppm,ik wilde ook zo'n apparaat kopen maar geloof dat ik maar gewoon een adres zoek waar ik het( goedkoper) kan kopen als wat ik er nu voor heb betaald.
ik heb het nu in een flesje van 30ppm,ik wilde ook zo'n apparaat kopen maar geloof dat ik maar gewoon een adres zoek waar ik het( goedkoper) kan kopen als wat ik er nu voor heb betaald.
sylvia, waar haal jij het als ik zo brutaal mag zijn 
maar volgens mij had sylvia het over een adres zoeken waar ze het goedkoper kan zoeken dan waar ze het nu heeft, en aangezien ik eigenlijk ook de hoofdprijs betaal als ik jouw prijzen zo hoor halen we het misschien wel bij dezelfde.
en ik wil een vierde sterretje die maar niet komt::)
whaha,
had nog niet eens mijn vierde sterretje gezien.
ik heb lekker 4 sterretjes
-
lobbes
Ik zometeen al 5
:P
whaha,
Sterretjes in de kroeg! 
-
sylvia
je mag zo brutaal zijn hoor,ik had het in Echt op de show gekocht,bij easy groom,en het was stervensduur maar ok weer logisch daar dit uit amerika komt......whaaaaaa ;Dsylvia, waar haal jij het als ik zo brutaal mag zijn
-
Ink
http://www.colloidaalzilver.nl
Ik koop het hier. Schijnt dat je nog mag bellen voor advies ook. Ik doe al bijna een jaar met die 3 flesjes. Is misschien over de THT datum heen. So what?
Ga ik toch niet zelf voor die paar euro lopen hannessen als Tita Tovenaar?
Ik koop het hier. Schijnt dat je nog mag bellen voor advies ook. Ik doe al bijna een jaar met die 3 flesjes. Is misschien over de THT datum heen. So what?
Ga ik toch niet zelf voor die paar euro lopen hannessen als Tita Tovenaar?