Kruimel schreef:
k vind eerlijk gezegd 20% orgaan vrij veel, ik ga eerder voor 15%.
EN ik geloof niet dat Kátur ooit 6% gehad heeft maar ik zou zeggen, probeer het gewoon uit, je merkt het wel als het te veel is.
Katur heeft minder gehad? Ik heb geen idee joh, Kiera krijgt 1,5%, Jessy 3%, Rakker 4,5%. Maar dat zijn volwassen honden. Ach ja, liever teveel vlees bestellen dat te weinig, aantal kan ik altijd nog bijstellen

(hebben Jessy & Kiera geluk, als ik teveel in de porties heb verwerkt)
Lizzy schreef:
Als het orgaanvlees inclusief pens is, vind ik dat het moet kunnen. Dan kun je zo ongeveer 10% orgaan als hart, nier, lever, tong, long, etc geven en zo'n 10% pens. Zeker voor een pup is dat prima. 20% orgaan zonder pens vind ik ook teveel. En verder vind ik de percentages prima. Ik zou dus zelf wel groente geven, maar ik denk dat het wel bekend is hoe ik er over denk.
Ja, dat is inclusief pens. Ik geef vrij veel pens als orgaanvlees. Heb nu een hele tijd een orgaanmix gehad (van een slager uit Tolbert), daar zit vanalles in. Is nu bijna op, dus straks bestel ik weer wat hart, nier, long, enz. en mix het door elkaar. Daarnaast geef ik graag pens. Niet om de lucht, maar honden vinden het erg lekker

Kun je een pupje al een penslap geven? (als je hem zelf vasthoud, de penslap dan) Of beter eerst gemalen pens?