Gisteren kreeg ik mijn eerste bestelling binnen van Jotto, later keek ik op de site om alvast te kijken voor een volgende bestelling en zag tot mijn verbazing dat er al verschillende producten in prijs zijn verhoogd
De producten die ik had besteld zijn nu 20 cent per kilo omhoog gegaan
Dat is nog zuinig. Het adres waar ik spiervlees haal ging van € 0,50 naar € 0,75 dat is 50% prijsstijging, ik hoop niet dat met alle producten zo gaat.
ik geloof dat tarweprijzen e.d. zijn gestegen. daar heb je niet direct last van als je geen br*kjes voert, maar wel misschien indirect. de grondstoffen voor de te slachten dieren zijn duurder geworden. en op een gegeven moment wordt dat aan de ontvanger (slachthuis, en daarna handelaar) doorberekend.
Ik blij dat de diesel weer betaalbaar is, (vanavond 90,2 ct/ltr), gaat de vleesprijs omhoog ???
Maar waar klagen we eigenlijk over, als ik hier zo lees gaat het ons allemaal verdraaid goed, me too
nova schreef:
Ik blij dat de diesel weer betaalbaar is, (vanavond 90,2 ct/ltr), gaat de vleesprijs omhoog ??? ;D
Maar waar klagen we eigenlijk over, als ik hier zo lees gaat het ons allemaal verdraaid goed, me too
Waar maak je dat dan uit op? dat het verdraaid goed gaat met iedereen?
Joke I schreef:
Dat is nog zuinig. Het adres waar ik spiervlees haal ging van € 0,50 naar € 0,75 dat is 50% prijsstijging, ik hoop niet dat met alle producten zo gaat.
Ik betaal 1,5 euro voor runderspiervlees en 2,10 euro voor paardenspiervlees