naja goed, weil wil ik misschien pas rond het voorjaar doen, vorig jaar zaten hier veel ratten in de omgeving rond de zomer.
kennelhoest vind ik onzin
maar parvo (wil ik ook niet tegen enten) is die volgens de boekjes ook maar 1 jaar geldig ?
Moderator: Lizzy

waarom heb je daar een argument voor nodig? ???brie schreef: tja, ik zit me nu ook al te bedenken wat ik in hemelsnaam als argument kan aanvoeren waarom ik niet tegen parvo zou willen enten.
Je zegt gewoon gedecideerd wat je wél wilt enten!brie schreef: tja, ik zit me nu ook al te bedenken wat ik in hemelsnaam als argument kan aanvoeren waarom ik niet tegen parvo zou willen enten.
Ik ga mn best doen, ik sta er al bekend als die meid die haar dieren niet ontwormd en niet ent (en het zijn er best veel)Sanyo schreef: Je zegt gewoon gedecideerd wat je wél wilt enten!
Als ze vragen waarom geen parvo, dan antwoord je gewoon dat deze 3 jaar geldig is, en dus niet nodig. Punt.
En dat je daarover niet in discussie gaat.
JIJ bent de klant!
JE KUNT HET!![]()
Bijvoorbeeld dat het zinloos is om te enten als hij al voldoende antilichamen heeft. Dan is een enting ten eerste weggegooid geld en ten tweede loop je wel het risico op bijwerkingen terwijl je geen positieve werking hebt. Lijkt mij ruim voldoende om niet te enten!brie schreef: tja, ik zit me nu ook al te bedenken wat ik in hemelsnaam als argument kan aanvoeren waarom ik niet tegen parvo zou willen enten.
je wilt niet weten hoe ik te boek stabrie schreef: Ik ga mn best doen, ik sta er al bekend als die meid die haar dieren niet ontwormd en niet ent (en het zijn er best veel)
maar goed je hebt gelijk, ik doe dit niet zonder reden en ik kan het!!!
![]()