kan barfen en brokken

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: kan barfen en brokken

tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Gino schreef: Zo zo dames,

Dat was even heel wat. Ten eerste zijn mijn dieren mij zeker dierbaar. Ik doe alles wat ik kan en denk dat goed is. Makkelijk wil ik het niet zo`n reactie van daarom geef je brokken slaat nergens op.Ik heb na het schoonmaken van de tanden dat advies van de da gehad en dacht het goed te doen.ik heb boeken besteld en ben daarop aan het wachten.Ik heb niemand echt gevraagd voor me te doen, vroeg enkel een richtlijn om alvast te kunnen denken/doen.
Ik moet een vriezer aanschaffen om mmijn vlees te bestellen en moet toch nog lezen.Ik hoop dat jullie allemaal je hartje goed uitgestort hebben, want ik houd niet van agresief gedrag. En ik moet zeggen dat het me tegen valt hoe jullie reageren. Daarom houd ik toch meer van de dieren denk ik.
Bedenk dat een ieder weet dat je het zelf moet doen, maar soms heb je een steuntje nodig.
Sorry als ik jullie lastig viel met mijn vragen. :(
Waar wordt er dan agressief gereageert?  :-\
*Monique
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Monique »

Dat was even heel wat. Ten eerste zijn mijn dieren mij zeker dierbaar. Ik doe alles wat ik kan en denk dat goed is. Makkelijk wil ik het niet zo`n reactie van daarom geef je brokken slaat nergens op.Ik heb na het schoonmaken van de tanden dat advies van de da gehad en dacht het goed te doen.ik heb boeken besteld en ben daarop aan het wachten.Ik heb niemand echt gevraagd voor me te doen, vroeg enkel een richtlijn om alvast te kunnen denken/doen.
Ik moet een vriezer aanschaffen om mmijn vlees te bestellen en moet toch nog lezen.Ik hoop dat jullie allemaal je hartje goed uitgestort hebben, want ik houd niet van agresief gedrag. En ik moet zeggen dat het me tegen valt hoe jullie reageren. Daarom houd ik toch meer van de dieren denk ik.
Bedenk dat een ieder weet dat je het zelf moet doen, maar soms heb je een steuntje nodig.
Beste Gino,
ik kan me je reaktie voorstellen, maar je begint dit topic met "kan barf en brokken"? En als je al eerder rauw vlees gevoerd hebt, kun je weten dat dit tegen het zere been is van veel rauw vlees voerders, op een rauw vlees forum ;)
Ik zie het niet als "lastig vallen" met al je vragen, want we zijn er om elkaar te helpen. Ook al vallen de antwoorden af en toe een beetje zwaar.
Ook ik ben 2 jaar geleden op rauw overgestapt, en heb BP gebombardeerd met vele vragen (misschien ook wel "stomme" vragen) omdat ik door de bomen het bos niet meer zag.
Daarom vroeg ik ook, of het je lukte om een menu in elkaar te zetten. En daar ben ik nog steeds benieuwd naar :)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Er is een tweede discussie ontstaan in jouw topic. En daar wordt wat fel op gereageerd, maar dat is dus niet tegen jou en al zeker niet persoonlijk bedoeld. Je valt ons dus zeker niet lastig met je vragen. 
conleeuw
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door conleeuw »

Jij schrijf onder andere:
Gino schreef: Mijn kees van 6 en mijn pommerian van 3 wil ik laten barfen en brokken. Kan dat?
ik wil graag smorgens brokken geven en avond eten vlees.
graag tips.
en daarna :
Gino schreef: Nadat ik mijn grote kees de tanden heb laten schoonmaken geef ik hem de oral van Hill`s bj de dierenarts.Deze werkt zo goed dat zijn tanden mooi schoon zijn, dus dacht ik eenmaal de brokken voor zijn gebit en daarna vlees.

En daarop heb ik eigenlijk gereageerd...... ik las dat jij brokken wil voeren dat je tips wil over hoe jij de combinatie brokken en vlees kan maken en dat Hills zo goed werkt en dat jij dit wil blijven/gaan voeren.....mischien reageerde ik té heftig :-[  hoewel de meeste die mij al een beetje kennen weten dat ik niet zo heftig ben :P
Het is zeker niet mijn bedoelling om jou hier te verjagen  ;)
Gino
1-ster
1-ster

Bericht door Gino »

Hallo allemaal,

Ik heb op 13 dec mijn vraag gesteld, en ben zeker niet gaan zitten. Intussen ben ik druk bezig Ben al veel wezen zoeken waar ik terecht kan voor vlees.Mijn vriezer is klein en wil een nieuwe halen om te kunnen kopen.Intussen eten mijn honden al lekker vooral kvv en kipvleugels. Vanmiddag ga ik kijken/kopen bij ons in de buurt naar vlees en dan heb ik mijn eerste koop al.Ik wilde niet op de brokken blijven, dat is voor het lichaam ook dubbel, maar je moet zoveel lezen en zoeken.Vandaar ik een boek besteld heb en steeds vragen stel. Het viel me tegen de vooroordelen van mijn gemakzucht en het zo terwijl er niet gevraagd word na 15 dagen als ik nog steeds antwoord kan gebruiken.Ik heb ook mijn hart gelucht en hoop dat het wat milder kan. Voor of tegen brok respecteer elkaar. Mijn vorige kees is 15 jaar geworden op brok.Als we het anders willen doen is het eigen keus maar (nog) geen weg om de ander te veroordelen.
Dat was wat mij dwars zit.Ik ga straks lekker op pad voor mijn dierenkinderen.Onze jongens zijn al groot en hebben allen hun eigen leven, dus is dit nu mijn uitdaging.De poes wil nog niet zo meewerken, maar ik krijg haar wel zo ver met lekker.Hoop dat jullie mijn teleurstelling nu begrijpen.
Knapknapperige
1-ster
1-ster

Bericht door Knapknapperige »

Ik heb een vrieskist te kopen mmijn vlees te bestellen en moet nog lezen.Ik hoop dat u allen uw hart goed zijn ingestort, want ik hou niet van agresief gedrag. En ik moet zeggen dat ik tegen ben, is hoe je reageert. Daarom houd ik toch meer van de dieren denk ik.
*Monique
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Monique »

Knapknapperige schreef:
Ik heb een vrieskist te kopen mmijn vlees te bestellen en moet nog lezen.Ik hoop dat u allen uw hart goed zijn ingestort, want ik hou niet van agresief gedrag. En ik moet zeggen dat ik tegen ben, is hoe je reageert. Daarom houd ik toch meer van de dieren denk ik.
wat een lovende woorden, snap alleen niet waar het over gaat en wie je bedoelt??
sandrra
5-sterren
5-sterren

Bericht door sandrra »

Knapknapperige schreef:
???
*Monique
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Monique »

SandRRa schreef: ???
eendagsvlieg denk ik????? :o
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

trimsalon schreef: eendagsvlieg denk ik????? :o
Nee,gewoon iemand die nog niet helemaal de Nederlandse taal beheerst...net als ik het Tsjechisch  ;)
sandrra
5-sterren
5-sterren

Bericht door sandrra »

trimsalon schreef: eendagsvlieg denk ik????? :o
zenk t ook. Lekkere binnenkomer zo op die manier.

Dat je de taal niet helemaal beheerst ok, maar meteen om je heen schoppen. :o  nee sorry hoor
*Monique
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Monique »

SandRRa schreef: zenk t ook. Lekkere binnenkomer zo op die manier.

Dat je de taal niet helemaal beheerst ok, maar meteen om je heen schoppen. :o  nee sorry hoor
hij/zij is nog maar 12 uur aktief geweest op bp :-[
jammer hoor

Plaats reactie