Zorgen om Beau
Moderator: Lizzy
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Zorgen om Beau
Bij zowel Indy als Sita lukte het niet om zonder narcose een foto te maken, ze waren gewoon te pijnlijk daarvoor.
Het zijn honden met een dunne rug en ze liggen wel precies op de zere plek hè. Ik geeft liever een roesje dan dat ik met een pijnlijke hond ga lopen vrijworstelen. Sita reageerde trouwens zelfs nog op de domitor, zo pijnlijk was haar rug.
Het zijn honden met een dunne rug en ze liggen wel precies op de zere plek hè. Ik geeft liever een roesje dan dat ik met een pijnlijke hond ga lopen vrijworstelen. Sita reageerde trouwens zelfs nog op de domitor, zo pijnlijk was haar rug.
Oeff dat valt tegen, ben benieuwd wat de foto's dinsdag uitwijzen. Knuffel voor Beau 
Heel veel sterkte voor je mannetje,
hopelijk komt hij het weekend een beetje door en komt er na de foto snel meer duidelijkheid.
Het lijkt me niet fijn voor jullie allemaal om nog zo lang te moeten wachten, maar ja, het is niet anders
Het lijkt me niet fijn voor jullie allemaal om nog zo lang te moeten wachten, maar ja, het is niet anders
- Charlie Angel
- Moderator
Hopelijk gaat het met de pijnstillers tot dinsdag goed, zodat hij niet veel pijn heeft.
En dan maar hopen dat jullie dinsdag wat wijzer worden en dat er wat aan gedaan kan worden.
Sterkte met je mannetje.
En dan maar hopen dat jullie dinsdag wat wijzer worden en dat er wat aan gedaan kan worden.
Sterkte met je mannetje.
[quote="*Dorothea*"]
Bij zowel Indy als Sita lukte het niet om zonder narcose een foto te maken, ze waren gewoon te pijnlijk daarvoor.
[/quote]
We gaan ook zeker niet tobben hoor, daarom heb ik er ook op gestaan dat ik er in eerste instantie zelf bij ben.
[/quote]
We gaan ook zeker niet tobben hoor, daarom heb ik er ook op gestaan dat ik er in eerste instantie zelf bij ben.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Sterkte voor het ventje
-
karin2
- 5-sterren

Sterkte voor jou en Beau !

-
nikèdog2000
- 5-sterren

sterkte met beau
ach arme Beau , dikke knuf voor de kerel 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
en nog geslapen vannacht?
beau rustig geweest?
beau rustig geweest?
[quote="vanaalst"]
beau rustig geweest?
[/quote]
Ja, het is vannacht goed gegaan. Gisteren was Arno jarig, dus een drukke dag voor Beau
Gisteravond na het eten wilde hij niet mee wandelen en heeft hij een snelle plas in de tuin gedaan, de rest van de avond heeft hij liggen slapen. Gisteravond laat ging hij wel mee en ging het iets beter, maar vanochtend vroeg was het weer knudde. Na de prednison en de pijnstiller ging het weer een beetje. We zijn net terug van de langere ochtendwandeling, hij heeft, met zijn jas aan, op zijn gemakje meegelopen en ligt nu weer lekker te slapen.
beau rustig geweest?
[/quote]
Ja, het is vannacht goed gegaan. Gisteren was Arno jarig, dus een drukke dag voor Beau
Sterkte met je ventje.
Hopelijk komt er dinsdag wat uit waar je iets mee kunt
Hopelijk komt er dinsdag wat uit waar je iets mee kunt
Ik ben in ieder geval blij dat alle feestdagen voorbij zijn, die zijn nu echt funest voor Beau, hij gunt zich gewoon geen rust als er visite is. En het is dan niet dat hij wild speelt zoals anders, maar ik zie gewoon aan zijn ogen dat hij zo ontzettend moe is
De rest van het weekend doen we lekker rustig aan. Maandag zijn ze bij mijn ouders, en daar zijn ze sowieso altijd rustig, dus dat komt nu goed uit.
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
*Natasja* schreef: We gaan ook zeker niet tobben hoor, daarom heb ik er ook op gestaan dat ik er in eerste instantie zelf bij ben.
Ja vanzelf. Trouwens, ik moet erbij zijn van mijn DA. We doen het samen.
Zo, we zijn weer terug. De foto is zonder roesje gemaakt, ik heb als assistente gefungeerd 8)
Het is inderdaad Lumbosacrale instabiliteit. Gelukkig, zou ik bijna zeggen, want ik had me al allerlei enge dingen in mijn hoofd gehaald
Beau moet nu een maand op de Rimadyl en rust (
) en daarna kijken we hoe het gaat. Als er na een maand geen verbetering te zien is, stuurt de DA ons door naar de orthopeed, die dan moet beoordelen of opereren nodig is. Maar de DA gaf al aan, dat opereren vrij pittig is en niet snel wordt geadviseerd. Heeft er iemand ervaring met een operatie aan LS?
Het is inderdaad Lumbosacrale instabiliteit. Gelukkig, zou ik bijna zeggen, want ik had me al allerlei enge dingen in mijn hoofd gehaald