voorhuidontsteking

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: voorhuidontsteking

mastah
1-ster
1-ster

Bericht door mastah »

Wat is dit nou voor een gepraat puspiemel, castratie en noem maar op, de meeste reuen hebben hier last van, dan moet die gewoon een keer van ***  dan word het minder maar gaat niet weg ............
Laatst gewijzigd door mastah op do 14 aug 2003, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Admin
4-sterren
4-sterren

Bericht door Admin »

Mastah, wat een vreemd antwoord en wat een vreemde manier om je uit te drukken. Ik heb dan ook jouw bericht gewijzigd.

Het advies wat je geeft slaat ook nog eens kant nog wal. Wanneer iedere reu een teef moet dekken om van zijn puspiemel af te komen (hetgeen overigens een normaal onderwerp is - vraag maar aan je dierenarts) dan zullen we wel erg veel ongewenste nesten krijgen....
Laatst gewijzigd door Admin op do 14 aug 2003, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Ivonne
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ivonne »

een van de redenen om Bas te castreren was de puspiem.... deze had hij vaak en lang (gewoon niet weg te krijgen) en ik heb diverse middeltjes geprobeerd waaronder spullen van de DA en homeopatisch. De groene klodders zaten op de vloer gekoekt en tot een halve meter hoogte aan de deuren e.d. Vraag me niet hoe het daar terecht kan komen maar het zat er toch echt. Niet echt fijn dus. Maar ook als hij op zijn rug ging liggen was het maar een smerig gezicht; een grote vieze groene kledderpartij  :-X

De castratie heeft goed geholpen maar 100% weg is het niet; op het moment dat Bas nu een puspiemetje (is maar een heel klein beetje) dan weet ik dat zijn weerstand om de een of andere reden omlaag is gegaan en dan doe ik daar wat aan....... voor mij is dat dus een mooie "graadmeter"  ;D :-[ :o geworden.
mastah
1-ster
1-ster

Bericht door mastah »

Dit was ook een beetje als een grap bedoelt kijken wie er op reageerde, I'm sorry I will never do it again....  ;) ;) ;D ;)
ikke

Re:voorhuidontsteking

Bericht door ikke »

Waar kan ik die Echinacea kopen????

groeten Anna
~anna~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re:voorhuidontsteking

Bericht door ~anna~ »

Ik geef soms een kuurtje Echinacea tabl. van de Hema.
Edith1
1-ster
1-ster

Bericht door Edith1 »

Ink schreef: Ik tetter er zo nu en dan zilverwater in. Plastic spuitje, zonder naald uiteraard, beetje van dat spul erin en hatsjee. En het lIJkt of het dan weer een paar weken wat minder is.

Ik heb een vraagje: Wat is zilverwater precies?
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

je kan ook silicea geven, 1 pilletje voor een week of 2..
is ook homeopatisch en hoef je er niet iedere keer aan te zitten
millyckk
5-sterren
5-sterren

Bericht door millyckk »

kijk ook eens bij dit topic [url=http://Barfplaats.nl%20>%20Medisch%20-%20Hond%20>%20Vragen%20&%20Problemen%20over%20gezondheid%20(Moderator:%20Lizzy)%20>%20voorhuidontsteking]Barfplaats.nl > Medisch - Hond > Vragen & Problemen over gezondheid (Moderator: Lizzy) > voorhuidontsteking[/url] (hoop dat dit goed is gelinkt ;) ) Nee dus: even off topic: hoe verwijs je naar een ander topic?

Silicea is echt top: vorige week opnieuw lichte klachten maar is nu al weer over!
Lefki&Amy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lefki&Amy »

Welke potentie geef jij Milik en in welke hoeveelheid?? Merk bij Yuki namelijk weinig tot geen verschil.... :(
millyckk
5-sterren
5-sterren

Bericht door millyckk »

yuki13 schreef: Welke potentie geef jij Milik en in welke hoeveelheid?? Merk bij Yuki namelijk weinig tot geen verschil.... :(
Ik geef D12 maar las ergens dat D30 ook goed kan! Bij Milik was het helemaal over, maar hij is nu 7 maand en errug geinteresseerd in de loopse teef van de buren :)

Ik denk dat zijn hormonen meespelen, lang niet zo erg trouwens als in het begin en na een weekje al weer over. ( ik geef er trouwens wel cranbery bij)
Ben er wel blij mee : we hadden vroeger een hond die je in een andere  kamer kon horen  als hij er aan zat te likken  ::)

Hoop dat je bij Yuki ook een manier vindt om het te verhelpen!
Juul
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Juul »

Bij Falco heeft het niet echt geholpen. Wij hebben trouwens d30 gebruikt.
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

jalukrifa schreef: Bij Falco heeft het niet echt geholpen. Wij hebben trouwens d30 gebruikt.
jammer, hoe lang heb je het gegeven?
Lefki&Amy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lefki&Amy »

Ik zal ook eens voor de D30 gaan dan :D
Juul
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Juul »

Zeker 3 a 4 weken. In het begin nam het wel af, maar kwam daarna gewoon weer op volle sterkte terug. :(

Plaats reactie