Ja, dat vraag ik me ook afmilik schreef: Ik zie net het fotootje: durf het bijna niet te vragen maar IS dit hondje wel 10 weken?
Witte herder pup, 10 weken oud en maar 3,3 kilo
Moderator: Lizzy
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Witte herder pup, 10 weken oud en maar 3,3 kilo
-
stephany
- 3-sterren

het is echt een schatje!! maar inderdaad erg klein voor 10 weken. Onze pup was het er ook vanaf het begin niet mee eens dat hij brokkken kreeg! dus eerst heel wat verschillende brokken geprobeerd en dan een beetje lekker maken met vies blikvoer uit de supermarkt ( wist toen nog niet beter
) en vanaf het moment dat het baasje eindelijk verstandig werd en chendo begon met zn eerste kvv hapjes veranderde hij in een waar vreetmonster! 
Heerlijk om je hondje dan te zien genieten van zn eten. Inmiddels zijn we volledig over op barf, maar ik zou met jou pup ook met kvv beginnen, met wat barf hapjes tussen door. En dan inderdaad op het oog voeren. en personelijk vind ik dat puppie's wel wat 'babyvet' mogen hebben. Zeker bij een wat groter ras, als ze dan ineens een groeispurd krijgen zijn ze ook niet meteen zo magertjes.
Hoop dat je hondje snel wat aan komt, en heel veel puppie plezier!!
Heerlijk om je hondje dan te zien genieten van zn eten. Inmiddels zijn we volledig over op barf, maar ik zou met jou pup ook met kvv beginnen, met wat barf hapjes tussen door. En dan inderdaad op het oog voeren. en personelijk vind ik dat puppie's wel wat 'babyvet' mogen hebben. Zeker bij een wat groter ras, als ze dan ineens een groeispurd krijgen zijn ze ook niet meteen zo magertjes.
Hoop dat je hondje snel wat aan komt, en heel veel puppie plezier!!
-
Jolanda1803
- 1-ster

Deze foto is trouwens wel van toen ze bij ons kwam, toen was ze 8 weken....
Ik zal eens kijken als ik er een andere foto op kan krijgen van nu...
Ze ziet er nu al wel meer uit als een herdertje, want haar oortjes staan nu al rechtop...
Ze ziet er nu al wel meer uit als een herdertje, want haar oortjes staan nu al rechtop...
Die vraag wilde ik net stellen!!! Heb nog even bij de pupinformatie gekeken van mijn witje: hij woog 3630 gr. bij 5 weken. Oke, het is een reutje en het waren flinke pups ( op vers opgegroeid), maar zo zag mijn pup eruit toen hij 5 weken was.Jolanda1803 schreef: Deze foto is trouwens wel van toen ze bij ons kwam, toen was ze 8 weken....
Lekker gaan vertroetelen Jolanda, en inderdaad: vers is daarbij een goede steun in de rug!
-
Jolanda1803
- 1-ster

Hier nog een foto samen met onze siamese poes, dan kun je misschien een beetje weten hoe groot ze is