Zorgen om Beau
Moderator: Lizzy
Re: Zorgen om Beau
Knuffels voor Beau en hopenlijk helpt de rust hem.
-
Decibels
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik hoop dat je hem zolang rustig kan houden.
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
goed gedaan foto zonder roestje, nou hopen we maar dat de R & R (Rust en Remadyl) de gewenste effect heeft
Het kan zomaar zo zijn dat Beau wel opknapt van de rustperiode.
STerkte ermee
STerkte ermee
Fijn dat het zonder roesje kon.
Hopelijk is die operatie niet nodig.
Hopelijk is die operatie niet nodig.
Hoe doe je dat Lizzy? Want volgens mij moet je dan zelf stevig doorstappen, of niet?Lizzy schreef: Wat ik verder doe is veel wandelen waarbij hij draaft. 's Morgens 20 minuten, tussen de middag 1 a 1,5 uur en dan 's avonds weer een half uurtje. Dat houdt de spieren in zijn achterhand nog een beetje sterk. Moet ik hem vergelijken met zijn broer: moet ik concluderen dat ik toch iets goed doe. Zijn broer is aan 1 poot zo goed als verlamt. Zijn moeder hebben ze op 12 jarige leeftijd aan een verlamming in laten slapen (eerst 1 poot en daarna de 2de erbij). Brutus loopt nog probleemloos iedere dag 1,5 uur mee in een rap tempo. Hij sjeest nog door de bosjes. Vraag Henneke maar, zij is mijn getuigen![]()
Iedereen bedankt voor de tips en links
Hier heb ik zeker wat aan.
Kan me aan de ene kant voorstellen dat je blij bent met deze diagnose, want er is nu iets tastbaars en je weet wat je kan doen om het voor hem dragelijk te houden.
Maar goed, om nu te stellen dat je blij moet zijn met deze diagnose
Veel sterkte voor je kerel!!!!
Gelukkig heb je al veel goede tips gekregen waar je veel aan hebt!!
Nee, echt blij zijn we natuurlijk niet, maar geloof me: deze diagnose is 100 keer beter dan wat ik me afgelopen dagen in mijn hoofd had gehaaldbrie schreef: Kan me aan de ene kant voorstellen dat je blij bent met deze diagnose, want er is nu iets tastbaars en je weet wat je kan doen om het voor hem dragelijk te houden.
Verder is het zo dat Beau een heleboel dingen die hij nu niet meer zou mogen, toch al niet mocht/kon vanwege de artrose in zijn voorpoten. Wat dat betreft zal er dus voor hem niet zoveel veranderen.
We gaan proberen om er, met de nodige supplementen en evt. therapieën, het beste van te maken voor hem.
Nu ik mn eigen posting terug lees kwam het op schrift misschien wat anders mn str*t uit dan ik bedoelde, uiteraard weet ik dat je niet blij ben tom deze diagnose, het is nog steeds kl*te, maar goed, je begrijpt wel wat ik bedoel..*Natasja* schreef: Nee, echt blij zijn we natuurlijk niet, maar geloof me: deze diagnose is 100 keer beter dan wat ik me afgelopen dagen in mijn hoofd had gehaald![]()
Stom he, tegen anderen zeg je altijd: "je moet je geen dingen in je hoofd halen, wacht nou eerst de uitslag af". Maar als het dan om je eigen hond gaat...
Verder is het zo dat Beau een heleboel dingen die hij nu niet meer zou mogen, toch al niet mocht/kon vanwege de artrose in zijn voorpoten. Wat dat betreft zal er dus voor hem niet zoveel veranderen.
We gaan proberen om er, met de nodige supplementen en evt. therapieën, het beste van te maken voor hem.
En dat je je al van alles in je hoofd haalt terwijl er nog geeneens een uitslag is, dat komt me maar al te bekend voor
Hoe oud is beau eigenlijk?
Ik snap je wel hoorbrie schreef: Nu ik mn eigen posting terug lees kwam het op schrift misschien wat anders mn str*t uit dan ik bedoelde, uiteraard weet ik dat je niet blij ben tom deze diagnose, het is nog steeds kl*te, maar goed, je begrijpt wel wat ik bedoel..
En dat je je al van alles in je hoofd haalt terwijl er nog geeneens een uitslag is, dat komt me maar al te bekend voor
Hoe oud is beau eigenlijk?
Beau is afgelopen oktober 7 jaar geworden en heeft al een jaar of 3 à 4 artrose in zijn poten. Ik zeg altijd dat Beau achteraan in de rij heeft gestaan toen de gewrichten uitgedeeld werden bij het nest waarin hij geboren is
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Zou hij geen artrose in z'n voorpoten ontwikkeld kunnen hebben door z'n rugproblemen?*Natasja* schreef: Ik snap je wel hoor
Beau is afgelopen oktober 7 jaar geworden en heeft al een jaar of 3 à 4 artrose in zijn poten. Ik zeg altijd dat Beau achteraan in de rij heeft gestaan toen de gewrichten uitgedeeld werden bij het nest waarin hij geboren is![]()
Wist je trouwens dat agressie ook een symptoom is van LSI, en dat soms ook het enige symptoom is?
Dat zei ik ook altijd, maar dan met alles zo'n beetje.*Natasja* schreef: Ik zeg altijd dat Beau achteraan in de rij heeft gestaan toen de gewrichten uitgedeeld werden bij het nest waarin hij geboren is![]()
Alleen met schoonheid niet, dus Beau is vast de mooiste uit het nest (of anders in ieder geval voor jou) ;)
Nou, lekker dan!!Hopelijk blijft het hierbij en kan ie met jullie zorgen nog oud worden zonder nog meer gekke klachten wbt zn bewegingsgestel!!!*Natasja* schreef: Ik snap je wel hoor
Beau is afgelopen oktober 7 jaar geworden en heeft al een jaar of 3 à 4 artrose in zijn poten. Ik zeg altijd dat Beau achteraan in de rij heeft gestaan toen de gewrichten uitgedeeld werden bij het nest waarin hij geboren is![]()
zouden de rugproblemen al 4 jaar aanwezig zijn (en langer zelfs) zonder dat dat is opgemerkt?*Dorothea* schreef: Zou hij geen artrose in z'n voorpoten ontwikkeld kunnen hebben door z'n rugproblemen?
Wist je trouwens dat agressie ook een symptoom is van LSI, en dat soms ook het enige symptoom is?
Zou best kunnen, maar dan heeft wel lang gecompenseerd