Kruimel schreef: Niks argumenteren. Hoe en wat jij wel of niet wilt laten enten is jouw zaak, daar doen ze het maar mee.
En als ze zeuren zeg ik altijd: wanneer ben jij voor het laatst voor je DKTP-enting geweest? Doe je dat ook elk jaar?
parvo, ook wettelijk 3 jaar geldig? reactie da (p2)
Moderator: Lizzy
Re: parvo, ook wettelijk 3 jaar geldig?
Re: parvo, ook wettelijk 3 jaar geldig?
Bij die van ons staat ook steeds, Niet gevaccineerd, denk ik steeds, oh je, straks moet ze nog in quarantaine
Re: parvo, ook wettelijk 3 jaar geldig? reactie da
Ik was vandaag bij de dierenarts ivm Micky en ik heb gelijk even gevraagd of ze ook alleen weil kunnen enten..
Dit omdat ik dus een kaart van ze had gekregen waarop werd geadviseerd om op weil/ parvo en kennelhoest te enten..
Ze was meteen op haar hoede en vroeg me wat de reden was waarom ik niet op de rest wilde laten enten?
Ik dus: "ik vind kennelhoest enting niet nodig, het is immers niet dodelijk"
waarop zij antwoordde: " Ooh, maar kennelhoest enten we ook niet meer zo vaak op.... maar wat is dan de reden waarom je niet op parvo wil laten enten?"
Ik: "de parvo entingen van nobivac is minimaal 3 jaar geldig"
waarop zij meteen in de computer ging checken wanneer Femke voor het laatst parvo geent was en me toen vertelde dat het voor haar inderdaad nog niet nodig was...
Ze vertelde me nog wel dat het verstandig is om wel op pi te laten enten tegelijk met de weil enting..
waarop ik dus antwoordde dat ik dat niet wil, en of het mogelijk was dat er alleen op weil wordt geent..
Was geen probleem!! Geen discussie, geen weerwoord, niks!!
Toch wel vreemd, want als ik er zelf niet over was begonnen hadden ze femke dus geent op parvo weil en kennelhoest..pffff blijft lastig hoor..
Ik ben zo blij dat ik hier op bp zoveel informatie kan vinden over al dat soort zaken!!! Sinds ik hier kom ben ik me van dat soort dingen veel meer bewust, niet alleen wat betreft de gezondheid van de dieren, maar ik merk dat ik zelf nu ook met een kritischer oog kijk naar producten in een supermarkt bijvoorbeeld.
iedereen hartelijk dank daarvoor!!!!!

Dit omdat ik dus een kaart van ze had gekregen waarop werd geadviseerd om op weil/ parvo en kennelhoest te enten..
Ze was meteen op haar hoede en vroeg me wat de reden was waarom ik niet op de rest wilde laten enten?
Ik dus: "ik vind kennelhoest enting niet nodig, het is immers niet dodelijk"
waarop zij antwoordde: " Ooh, maar kennelhoest enten we ook niet meer zo vaak op.... maar wat is dan de reden waarom je niet op parvo wil laten enten?"
Ik: "de parvo entingen van nobivac is minimaal 3 jaar geldig"
waarop zij meteen in de computer ging checken wanneer Femke voor het laatst parvo geent was en me toen vertelde dat het voor haar inderdaad nog niet nodig was...
Ze vertelde me nog wel dat het verstandig is om wel op pi te laten enten tegelijk met de weil enting..
waarop ik dus antwoordde dat ik dat niet wil, en of het mogelijk was dat er alleen op weil wordt geent..
Was geen probleem!! Geen discussie, geen weerwoord, niks!!
Toch wel vreemd, want als ik er zelf niet over was begonnen hadden ze femke dus geent op parvo weil en kennelhoest..pffff blijft lastig hoor..
Ik ben zo blij dat ik hier op bp zoveel informatie kan vinden over al dat soort zaken!!! Sinds ik hier kom ben ik me van dat soort dingen veel meer bewust, niet alleen wat betreft de gezondheid van de dieren, maar ik merk dat ik zelf nu ook met een kritischer oog kijk naar producten in een supermarkt bijvoorbeeld.
iedereen hartelijk dank daarvoor!!!!!
Re: parvo, ook wettelijk 3 jaar geldig? reactie da (p2)
Hee toppie gedaan 
Klasse meid! 
Zo zie je maar weer....
Mag ik weten bij welke da je bent geweest?
Zo zie je maar weer....
Dierenkliniek Aalderinkshoek, Wilma verstappenSanyo schreef:
Ik moet zeggen dat ze me ook erg goed heeft geholpen met Mick (die toch zieker bleek te zijn dan ik dacht afgelopen zondag..)
Die ken ik eigenlijk niet...
Gaat het nu weer een beetje beter met Mick?
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
goed hoor, nog een mondige klant 
Waar ga jij altijd naar toe dan?Sanyo schreef: Die ken ik eigenlijk niet...
Micky heeft vandaag zn eten binnen gehouden (wat ik er in heb gestopt) niet uitgekotst en wat dat betreft gaat het beter, maar ik ben er nog niet gerust op..
Heb een topic geopend in de katten-medisch hoek..
Ach, ik moet het nog wel leren, maar aldoende leert menconleeuw schreef: goed hoor, nog een mondige klant![]()
De laatste tijd naar Wierden, daarvoor Kooikershof.brie schreef: Waar ga jij altijd naar toe dan?
Micky heeft vandaag zn eten binnen gehouden (wat ik er in heb gestopt) niet uitgekotst en wat dat betreft gaat het beter, maar ik ben er nog niet gerust op..
Heb een topic geopend in de katten-medisch hoek..
Gelukkig is dat momenteel bijna nooit!
Ik zal even bij lezen in de kattenhoek, daar kom ik normaal niet
Hihi, mn moeder en zusje gaan ook altijd naar wierden, kan me "voorstellen" dat je daar als eigenwijs in de comp staatSanyo schreef: De laatste tijd naar Wierden, daarvoor Kooikershof.
Gelukkig is dat momenteel bijna nooit!
Ik zal even bij lezen in de kattenhoek, daar kom ik normaal niet![]()
En je hebt toch zelf geen katten? Dan is t ook niet zo gek dat je daar nooit leest
Maar voor de rest ben ik er wel redelijk tevreden over, zeker toen ik destijds met Jory met de handen in het haar zat op een zondag hebben ze me daar voortreffelijk geholpen!brie schreef: Hihi, mn moeder en zusje gaan ook altijd naar wierden, kan me "voorstellen" dat je daar als eigenwijs in de comp staat![]()
En je hebt toch zelf geen katten? Dan is t ook niet zo gek dat je daar nooit leest![]()
Enne...ik heb inderdaad geen katten.....