GNRH implantaat
Moderator: Lizzy
- Martine M
- 4-sterren

- Contacteer:
Re: GNRH implantaat
Op dat eerste kan ik niet echt antwoorden. Maar ik zou dan weer schrik hebben aan een over dosering.
De 2de vraag daar denk ik dat je met de implantaat een heel goed beeld krijgt van hoe ze zijn als je ze castreert, maar geen volledig beeld, er zal nog altijd wel een verschil kunnen zijn, vermits er hier met de implantaat toch nog altijd een heel klein precentage ostrogeen word verspreid.
Maar op het gebied van de teven kan dat alleen nog maar beter worden dan natuurlijk.
Op gebied van vacht valt dat dan nog af te wachten natuurlijk.
Ik zou die implantaat in ieder geval niet op lange termijn gebruiken hoor, ik denk niet dat het heel gezond kan zijn om te blijven doen.
Ik ga het bij Ares in ieder geval niet meer zetten, en ik ga hem denkelijk ook niet castreren.
De teefjes daar heeft ie inderdaad geen interesse meer in, maar de reuen daar reageerd hij nog het zelfde op.
En dat was de enig reden waarom ik het wou laten doen.
De 2de vraag daar denk ik dat je met de implantaat een heel goed beeld krijgt van hoe ze zijn als je ze castreert, maar geen volledig beeld, er zal nog altijd wel een verschil kunnen zijn, vermits er hier met de implantaat toch nog altijd een heel klein precentage ostrogeen word verspreid.
Maar op het gebied van de teven kan dat alleen nog maar beter worden dan natuurlijk.
Op gebied van vacht valt dat dan nog af te wachten natuurlijk.
Ik zou die implantaat in ieder geval niet op lange termijn gebruiken hoor, ik denk niet dat het heel gezond kan zijn om te blijven doen.
Ik ga het bij Ares in ieder geval niet meer zetten, en ik ga hem denkelijk ook niet castreren.
De teefjes daar heeft ie inderdaad geen interesse meer in, maar de reuen daar reageerd hij nog het zelfde op.
En dat was de enig reden waarom ik het wou laten doen.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik weet niet waar je deze info vandaan hebt, maar daar klopt helemaal niks van.Martine M schreef: De 2de vraag daar denk ik dat je met de implantaat een heel goed beeld krijgt van hoe ze zijn als je ze castreert, maar geen volledig beeld, er zal nog altijd wel een verschil kunnen zijn, vermits er hier met de implantaat toch nog altijd een heel klein precentage ostrogeen word verspreid.
Als je een nieuwe plaatst voordat het uitgewerkt is, dan sla je die periode van erger worden over.danielle1980 schreef: ik vraag me af of als ik nu weer zet nu t nog werkt ik die piek waarmee t erger werd dan oversla of komt die gewoon weer als ik nu implantaat zet?
- Martine M
- 4-sterren

- Contacteer:
Sorry, ik bedoel niet dat de implantaat ostrogeen verspreid, maar dat ondanks het implantaat nog een klein beetje ostrogeen verspreid word, wat niet het geval is bij castratie.*Dorothea* schreef: Ik weet niet waar je deze info vandaan hebt, maar daar klopt helemaal niks van.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja, maar dat is dus niet zo. Waar heb je dat gelezen?Martine M schreef: Sorry, ik bedoel niet dat de implantaat ostrogeen verspreid, maar dat ondanks het implantaat nog een klein beetje ostrogeen verspreid word, wat niet het geval is bij castratie.
- Martine M
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik denk zelfs hier ergens in dit topic.
Ik zal straks eens gaan zoeken of ik het nog vind.
Ik zal straks eens gaan zoeken of ik het nog vind.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
dus als ik nu castreer dan is het prima en blijft de reu hetzelfde qua karakter?*Dorothea* schreef: Ik weet niet waar je deze info vandaan hebt, maar daar klopt helemaal niks van.
kijk dat wilde ik weten, want dat is wel belangrijk voor me...Als je een nieuwe plaatst voordat het uitgewerkt is, dan sla je die periode van erger worden over.
want bo had er echt wel last van...
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Nee, dat is niet bekend. Er is nl een verschil, als je hem laat castreren dan gaan de bijnieren na verloop van tijd toch wat testosteron produceren en dat gebeurt met het implantaat niet. De verwachting is daarom dat het implantaat beter werkt, maar hier zijn nog onvoldoende gegevens over.danielle1980 schreef: dus als ik nu castreer dan is het prima en blijft de reu hetzelfde qua karakter?
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
aha ok, maar zijn er bijverschijnselen van de implantaat te verwachten op langere termijn*Dorothea* schreef: Nee, dat is niet bekend. Er is nl een verschil, als je hem laat castreren dan gaan de bijnieren na verloop van tijd toch wat testosteron produceren en dat gebeurt met het implantaat niet. De verwachting is daarom dat het implantaat beter werkt, maar hier zijn nog onvoldoende gegevens over.
en qua gedrag heeft de reu t niet nodig, wil alleen dat ie niet kan dekken en minder onder de indruk van teefjes is
- Martine M
- 4-sterren

- Contacteer:
Oei ja, het spijt me, het was dit wat je nu zegt dat ik gelezen had, dus ik ben helemaal verkeerd.*Dorothea* schreef: Nee, dat is niet bekend. Er is nl een verschil, als je hem laat castreren dan gaan de bijnieren na verloop van tijd toch wat testosteron produceren en dat gebeurt met het implantaat niet. De verwachting is daarom dat het implantaat beter werkt, maar hier zijn nog onvoldoende gegevens over.
Maar wat het geven van de implantaat op lange termijn van neven effecten heeft is ook nog niet bekend dacht ik.
Ik althans zou dit niet op lange termijn geven, dan zou ik over gaan naar castratie.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
ja maar ik wil waarschijnlijk nog fokken met 1 reuMartine M schreef:
Maar wat het geven van de implantaat op lange termijn van neven effecten heeft is ook nog niet bekend dacht ik.
Ik althans zou dit niet op lange termijn geven, dan zou ik over gaan naar castratie.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat is maar hoe je het bekijkt. Inderdaad zijn de effecten niet bekend op lange termijn. Maar een castratie is op de lange termijn ook niet gezond.Martine M schreef: Maar wat het geven van de implantaat op lange termijn van neven effecten heeft is ook nog niet bekend dacht ik.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
zoals?*Dorothea* schreef: Dat is maar hoe je het bekijkt. Inderdaad zijn de effecten niet bekend op lange termijn. Maar een castratie is op de lange termijn ook niet gezond.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
verhoogde kans op prostaatkanker, afname van spiermassa, incontinentie (ja, ook bij de reu).danielle1980 schreef: zoals?![]()
Nu wil ik niet zeggen dat het implantaat zoveel gezonder is, maar aan een castratie zitten ook gezondheidsrisico's.
Zoals aan alles in het leven een risico zit. Het is dus te simpel om te zeggen, ik ga voor castratie want dat implantaat kan niet gezond zijn.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
*Dorothea* schreef: verhoogde kans op prostaatkanker, afname van spiermassa, incontinentie (ja, ook bij de reu).
Nu wil ik niet zeggen dat het implantaat zoveel gezonder is, maar aan een castratie zitten ook gezondheidsrisico's.
Zoals aan alles in het leven een risico zit. Het is dus te simpel om te zeggen, ik ga voor castratie want dat implantaat kan niet gezond zijn.
hmm laat t implantaat nog wel zetten, want dat helpt hier prima...
ja ik castreer nooit wat, vind t niet nodig dus vandaar.
alleen bo heeft 1 bal en 1 terug geschoten bal dus dacht met castratie laat ik die dan ook zoeken...
Storm is gecastreerd voor het implantaat uit begon te werken en qua gedrag is hij net zo als met het implantaat .