Getsie, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Balen dat je nu verder niks kan he?
Ook hier flinke schrik; Nieuwe update pag.8uitslagpunctielymfeknoop
Moderator: Lizzy
Re: Ook hier flinke schrik; update foto pag.3
Als ik het zo bekijk, dan is mijn eerste gedachte een ontsteking of een allergische reactie. Maar voor dat laatste is het verloop dan weer te langzaam, denk ik 
Getsie, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Balen dat je nu verder niks kan he?
voor jullie, hopelijk verzacht dat de stress een beetje.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ach meis, waardeloos als je niet weet wat het is...
kan het niet een ontsteking zijn, omdat het best snel groeit???
ik hoop dat je vandaag nog de uitslag krijgt!!
kan het niet een ontsteking zijn, omdat het best snel groeit???
ik hoop dat je vandaag nog de uitslag krijgt!!
Dat is ook mijn gedachte ja, ik dacht gelijk, dat zal wel een flinke ontsteking zijn, Ziggy heeft dat ook gehad, ik zal even het topic zoeken, daar staan ook foto's bij, het zou natuurlijk geweldig zijn als het hetzelfde is als wat Ziggy had.....*Natasja* schreef: Als ik het zo bekijk, dan is mijn eerste gedachte een ontsteking of een allergische reactie. Maar voor dat laatste is het verloop dan weer te langzaam, denk ik
Getsie, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Balen dat je nu verder niks kan he?voor jullie, hopelijk verzacht dat de stress een beetje.
Hier is mijn topic, misschien heb je er wat aan Bernie: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 50.15.html
Sterkte!!
-
macgirlie
- 4-sterren

- Contacteer:
Ahhhhhh... ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Sterkte!
- Charlie Angel
- Moderator
Laura2004 schreef: Dat is ook mijn gedachte ja, ik dacht gelijk, dat zal wel een flinke ontsteking zijn, Ziggy heeft dat ook gehad, ik zal even het topic zoeken, daar staan ook foto's bij, het zou natuurlijk geweldig zijn als het hetzelfde is als wat Ziggy had.....
Hier is mijn topic, misschien heb je er wat aan Bernie: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 50.15.html
Sterkte!!
Bedankt voor de link Laura, een flinke bult had die arme Ziggy zeg.
Is het uiteindelijk door de ab weggetrokken of is het opengegaan?
Ik hoop maar dat het bij Mike ook zoiets "onschuldigs" is als een ontsteking.
Maar hij heeft verder geen koorts.
Ik hou hem wel rustig nu, ben niet door de bossen gaan stappen vandaag.
Nou dat ziet er idd heel vreemd uit zeg ik ben geen da dus ga ook geen voorspellingen doen, knuffel van ons
sterkte met het wachten op de uitslag 
Ach jee...hij ziet er wel zielig uit he?

Gelukkig 'n goed teken dat ie geen koorts heeft, meestal komt de koorts wanneer er ergens ontsteking is.
Dus misschien toch 'n allergiese reactie ergen op??
Hoop dat 't vlug beter zal zijn!
Gelukkig 'n goed teken dat ie geen koorts heeft, meestal komt de koorts wanneer er ergens ontsteking is.
Dus misschien toch 'n allergiese reactie ergen op??
Hoop dat 't vlug beter zal zijn!
Ziggy had ook geen koorts volgens mij of staat er in het topic van wel??? De bult is niet opengebarsten, maar langzaam geslonken.
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja het is altijd schrikken als er ineens bulten ontstaan op plekken waar ze niet horen.... Even afwachten maar en niet direct het ergste denken 
Oh, sorry, ik heb het teruggelezen en idd Ziggy was niet lekker en had koorts...Laura2004 schreef: Ziggy had ook geen koorts volgens mij of staat er in het topic van wel??? De bult is niet opengebarsten, maar langzaam geslonken.
Dat is wel behoorlijk gegroeid. Duimen draaien hier voor Mike. Misschien dat de da er morgenmiddag meer van kan maken omdat het nu zo is gezwollen.
Waarschijnlijk een rotte kies, en daaronder een ontsteking. Bij onze teckel ook eens gebeurd, ik schrok me rot toen ik die bult voelde. Laatste bij een westie klantje ook, een vette bult op die plek, die hond had echt pech, daarna kreeg ie aan de andere kant ook zo'n onsteking! Kiezen zijn inmiddels getrokken en het gaat goed.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat duurt wachten dan lang als je snel iets weten wil.
Ik hoop met de rest mee dat het iets onschuldigs is.
Ik hoop met de rest mee dat het iets onschuldigs is.
Het is voor zover ik kan zien wel de geijkte plek voor een kieswortelontsteking. Dan hoeven ze geen koorts te hebben. Laten we hopen dat dat het is.