Ja dat klopt.
Is mijn menu zo goed? Want dan kan ik gaan voorbereiden om dit te gaan geven aan de honden.
Menu Zoë en Gipsy
Moderator: Lizzy
Re: Menu Zoë en Gipsy
volgens mij kun je hier prima mee aan de slag gaan.
succes.
succes.
Oke!!
Dank je wel dat jij wel de moeite hebt genomen om mijn menu na te kijken!!!
De Havermout( kan een hond weinig mee en bevat notabene gluten, er bestaat n.l. geen glutenvrije havermout) zou ik weg laten en je kan gerust ook een keer een pensdag invoeren (weliswaar dan vuile pens).
Wees na verloop van tijd iets wat brutaler en probeer niet iedere dag uit te balanceren. Dat doe je bij je eigen maaltijden waarschijnlijk ook niet. Wissel de pensdag eens in voor een visdag, vraag eens bij een viskraam op de markt naar zalmresten o.i.d.
Je hond zal je dankbaar wezen!!!
succes Bo
Wees na verloop van tijd iets wat brutaler en probeer niet iedere dag uit te balanceren. Dat doe je bij je eigen maaltijden waarschijnlijk ook niet. Wissel de pensdag eens in voor een visdag, vraag eens bij een viskraam op de markt naar zalmresten o.i.d.
Je hond zal je dankbaar wezen!!!
succes Bo
Zou ik dan 1 week een pensdag en de andere week een visdag kunnen doen? Ze krijgen dan nog wel zowieso iedere week een sardientje (dat vinden zowel zij als ik heerlijk!!
)
En de havermout die maak ik dan zelf wel op

Ik ga proberen om na een tijdje niet meer zo uit te balanceren, maar ik vind het zelf nog wel een beetje een eng idee. Maar ik heb nog even de tijd om daaraan te wennen. (Moet eerst nog een vriezer halen voordat ik eraan kan beginnen
)
Alvast bedankt!!
Ik ga proberen om na een tijdje niet meer zo uit te balanceren, maar ik vind het zelf nog wel een beetje een eng idee. Maar ik heb nog even de tijd om daaraan te wennen. (Moet eerst nog een vriezer halen voordat ik eraan kan beginnen
Alvast bedankt!!
-
Red_Hunter
- 5-sterren

- Contacteer:
[quote="Aneska"]
Zou ik dan 1 week een pensdag en de andere week een visdag kunnen doen? Ze krijgen dan nog wel zowieso iedere week een sardientje (dat vinden zowel zij als ik heerlijk!!
)

)
Alvast bedankt!!
[/quote]
Kijk wel uit sommige honden gaan aan de dunne van een pensdag of visdag.
1 van mijn honden had vaak last na een visdag, nu geef ik 2x per week een sardientje of zalm als toetje.
Groetjes Trudie
Alvast bedankt!!
[/quote]
Kijk wel uit sommige honden gaan aan de dunne van een pensdag of visdag.
1 van mijn honden had vaak last na een visdag, nu geef ik 2x per week een sardientje of zalm als toetje.
Groetjes Trudie
Oke, ik zal dan eerst eens een proefdag doen om te kijken hoe ze erop reageren, want Gipsy is natuurlijk ook niet de makkelijkste. Ik geef ze nu ook al iedere week een sardientje dat gaat in ieder geval goed.