Haas spiervlees van herby

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Haas spiervlees van herby

Elizaw
4-sterren
4-sterren

Bericht door Elizaw »

even terug naar de topicvraag ;) ik heb het haas spiervlees altijd in van die lange dunne reepjes, net een bol wol  ;D zitten wel wat van die stukjes vel tussen, maar ziet er verder goed uit.
Tsja als je hele lappen wilt zal het prijskaartje wel aardig omhoog gaan, dit zijn denk ik toch gewoon de snijdsels die over blijven?
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Ik hoef geen (lees hondjes) hele lappen alleen ik hoef geen prut gemalen haasspiervlees,ik had tot nu toe ook haas spiervlees in reepjes en dit keer niet.

Ik zal wel eens een foto maken als het er net uit is.
ulla
5-sterren
5-sterren

Bericht door ulla »

*Marga* schreef: Ik hoef geen (lees hondjes) hele lappen alleen ik hoef geen prut gemalen haasspiervlees,ik had tot nu toe ook haas spiervlees in reepjes en dit keer niet.

Ik zal wel eens een foto maken als het er net uit is.
Ik weet wat je bedoelt,en als je de zak niet verwijderd als het spul nog bevroren is, dan krijg je het prutje er niet eens goed uit.
Het blijft aan de zak plakken. :(
kojak
4-sterren
4-sterren

-

Bericht door kojak »

-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Sweet Dutchess
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Sweet Dutchess »

Even over die haaskarkassen.
Ik heb deze keer karkassen gehad die ontzettend bloederig waren en met nog wat orgaantjes erin.
Vorige keer van Lupa en een keer van dogdhape waren dat droge bijna geen vleesbevattende karkassen.
Ze vonden het hier heerlijk daar niet van ,maar het was echt een bloederige zooi  :-X
Ik keek nog extra wat er op de zak stond en daar stond echt haaskarkas op.
Fausto
1-ster
1-ster

Bericht door Fausto »

Sweet Dutchess schreef: Even over die haaskarkassen.
Ik heb deze keer karkassen gehad die ontzettend bloederig waren en met nog wat orgaantjes erin.
Vorige keer van Lupa en een keer van dogdhape waren dat droge bijna geen vleesbevattende karkassen.
Ze vonden het hier heerlijk daar niet van ,maar het was echt een bloederige zooi  :-X
Ik keek nog extra wat er op de zak stond en daar stond echt haaskarkas op.
Dat zijn het ook, maar die bloederige karkassen zijn i.i.g. wel mijn favoriet. Niet die andere.  :P
Fausto
1-ster
1-ster

Bericht door Fausto »

2x, ... domdomdom
Laatst gewijzigd door Fausto op za 17 jan 2009, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
~Joke~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~Joke~ »

De droge haaskarkassen zijn rugdelen, de bloederige zijn de ribbetjes met nog wat orgaantjes
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

*Marga* schreef: Ik had haas spiervlees gekocht bij Herby dit keer was het zo gemalen vlees leek wel appelmoes in een donkere kleur.

Ik had verleden keer allemaal reepjes haas spiervlees.
Ik moest het nu met een lepel verdelen voor de honden en anders kon ik het zo uit elkaar trekken met mijn handen.

Zijn er meer die dit zo hebben gehad.
Het haasvlees van de laatste levering heb ik nog niet in ontdooide vorm gezien, maar bevroren ziet het er tamelijk glad uit, dus ik vrees dat dit ook erg fijn gemalen is, maar goed, dat moet ik dus eerst zien.
Een levering daarvoor werd er gemalen haaskarkas geleverd als haasspiervlees en dat vond ik een veel kwalijker zaak (heb ik H. ook over gemaild).
Ik vind het jammer dat het spiervlees zo fijn gemalen wordt en dat voedt alleen maar mijn twijfels over de kwaliteit van het vlees, want het is een extra handeling, dus waarom zou je het malen? :-\ Tenminste, da's mijn idee erover....
Vroeguh... zag het ongemalen haasspiervlees er prima uit, ja veel vliezen om het vlees, maar dat vond ik (en de honden) niet erg.
*wendy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *wendy* »

Als ik alles zo lees ga ik er vanavond maar eens een pakje uithalen en kijken hoe Ruby en mijn oordeel hierover is  :)
Ben benieuwd  ;) Ik heb het nog nooit eerder gekocht dus ook geen idee hoe het was.
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Vorig jaar was het haas vlees van Herby ook gemalen, grof gemalen weliswaar.
Als ik spiervlees bestel dan wil ik stukken of repen vlees zien, ik wil dat er gekauwd kan worden en niet alleen maar inslikken  :-\

Plaats reactie